Babycall

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Noen med ferfaring her ? Vi ønsker nok en med video. Tenker jeg vil ha den i vogn og inne så må være lett å flyttes på. Helst kunne måle temp. Å min samboer vil vel at den skal kunne kobles til app, men ingen must. Har noen erfaringer å dele ? :angelic:

Vi har neonate uten kamera, veldig fornøyd. Men den oppfyller ikke deres krav da :P

Den har to trådløse enheter og er derfor lett å flytte på, og måler temperatur og sier i fra om det blir for varmt eller kaldt :)

Hva tenker dere om tidligere hendelser der andre har fått tilgang til kameraet på babycallen?

Vi har også neonate uten kamera, har to babyenheter og jeg er SÅ fornøyde. Våre er jo nå snart 5 år og like gode, brukt hver eneste dag.

Vi har neonate uten kamera, veldig fornøyd. Men den oppfyller ikke deres krav da :p

Den har to trådløse enheter og er derfor lett å flytte på, og måler temperatur og sier i fra om det blir for varmt eller kaldt :)

Hva tenker dere om tidligere hendelser der andre har fått tilgang til kameraet på babycallen?
Det er jo ikke noe kjekt! Men fikk bare anbefalt med video av en venninne, da hennes yngste våkner uten å lage lyd. Derfor vi tenkte video var best!

Vi har hatt en uten kamera (Neonate innbiller jeg meg den heter) som vi har brukt i vogn og tatt med oss på reise. Så kjøpte vi en Med kamera som stod på soverommet. For oss var det viktig at den ikke var koblet på nett, og ble derfor en Philips avent :) Philips aventen fikk hard medfart sist, så vi må ha ny til soverommet til lillebror :)

A4964AC5-C802-4C22-AEEC-37E63EC7F7D7.jpeg

Vi har en med kamera, nå husker jeg ikke hva den het, men går dere for kamera så velg en som ikke kan kobles på nett eller mobil, er vist veldig lett for andre å hacke disse. Til vogn har vi en enkel neonate :happy:

Sniker fra februar, vi har neonate med kamera. Vi kjøpte den fordi den fikk toppskår på alle kamera babycall-tester. Det skjedde noe med vår sin batteri så vi har den alltid koblet til strøm, men har ikke lest at andre hadde det problemet og vi har brukt den hver dag i 4 år så :p

Begge «units» er ladbare med opprinnelig god batteritid og ekstremt god rekkevidde.
Det følger med ulike fester så den kan brukes i vogn, festet på seng eller bare stående. Bilde er ikke utmerket men du ser det du behøver å se. De er også veldig robust, har mistet de i bakken utallige ganger uten så mye som et merke på noen av de :p Den måler temperatur men kobles ikke til App. Har toveis kommunikasjon. Vi er veldig fornøyd mtp hva alternativene er på markedet! Jenta vår våknet også uten å gråte så kamera var gull verdt!
(+ikke for å skremme noen men katter kan legge seg over babyen (mulig kvelning) i vogna mens den står ute på balkongen eller i hagen....mtp slike utenkelige situasjoner tenker jeg også det er godt med babycall med kamera)

Back
Topp