FrkNordby93
Glad i forumet
Kan jeg være gravid likevel? Eller er det helt umulig? Går også med hvilepuls mellom 90 og 100.. gjort det i 1uke nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du ha hatt EL senere enn antatt da? I så fall kan du være kortere på vei evt?Kan jeg være gravid likevel? Eller er det helt umulig? Går også med hvilepuls mellom 90 og 100.. gjort det i 1uke nå.
Mensen har alltid kommet etter 28 dager. Dagen jeg egentlig skulle ha mensen så lå jeg med stikkinger nederst i magen og skikkelig smerter i korsryggen.. Og jeg har skikkelig såre nipler + det høye blodtrykketKan du ha hatt EL senere enn antatt da? I så fall kan du være kortere på vei evt?
Hm, kanskje du kan ha hatt EL den dagen du skulle hatt mensen og at du dermed er 9/10dpo i dag istede?Mensen har alltid kommet etter 28 dager. Dagen jeg egentlig skulle ha mensen så lå jeg med stikkinger nederst i magen og skikkelig smerter i korsryggen.. Og jeg har skikkelig såre nipler + det høye blodtrykket
Jeg tok en EL-test 4 dager etter jeg hadde sex, og den var positiv (på monitor) og er egentlig litt livredd fordi jeg ikke på nåværende tidspunkt er kjæreste med han som da eventuelt blir barnefar.. Ei skikkelig mørje dette herDet er helt normalt og ha 1-2 sykluser i året som plutselig skiller seg ut i fra normalen. Mest sannsynlig har du hatt eggløsning senere denne syklusen. Men kan jo allikevel håpe du er gravid.
Lykke til!![]()
Om du ser svaret før jeg svarte deg så ser du at jeg har mer noia for dette enn jeg vet hva jeg skal føle rundt det.. for den verste delen blir å fortelle han dette..Hm, kanskje du kan ha hatt EL den dagen du skulle hatt mensen og at du dermed er 9/10dpo i dag istede?Mensen kan jo spille oss et puss iblant å være annerledes uten noen spesiell grunn! Jeg fikk forresten sterke menslignende smerter i 4 dager sist jeg hadde EL- aner ikke hvorfor
Vet ikke jeg altså, men kan jo tenkes?
![]()
Huff, føler med deg! Men 10 dager etter IKM skal jo en graviditetstest blitt positiv hvis du hadde EL for så lenge siden.. MerkeligOm du ser svaret før jeg svarte deg så ser du at jeg har mer noia for dette enn jeg vet hva jeg skal føle rundt det.. for den verste delen blir å fortelle han dette..

Vil tro at monitoren som andre el tester bare viser at kroppen prøver å slippe et egg? Opplevde en gang på 1 år at kroppen prøvde å slippe egg uten å klare det og da slapp det en liten uke etter. Så fikk positiv el test, men ante ugler i mosen og tok en ny noen dager senere som var positiv igjen. Den var blitt negativ igjen først og jeg har egentlig veldig regelmessig syklus. Så det kan fint skjeJeg tok en EL-test 4 dager etter jeg hadde sex, og den var positiv (på monitor) og er egentlig litt livredd fordi jeg ikke på nåværende tidspunkt er kjæreste med han som da eventuelt blir barnefar.. Ei skikkelig mørje dette her

Legen mente jeg muligens produserer hcg veldig sent så skal ta en blodprøve på mandag om jeg får bestilt time da! Huff - blir meget stresset av detteHuff, føler med deg! Men 10 dager etter IKM skal jo en graviditetstest blitt positiv hvis du hadde EL for så lenge siden.. MerkeligKan du dra til fastlege eller Furs-lab og ta HCGtest der da? Evt blir det jo å vente noen dager og fortsette å ta g-test? Masse lykke til uansett!
![]()
Masse lykke til!Legen mente jeg muligens produserer hcg veldig sent så skal ta en blodprøve på mandag om jeg får bestilt time da! Huff - blir meget stresset av dette
Gjerne holde oss oppdatert her
Er spent for deg! Skjønner at du er stressa, men husk at det løser seg uansett utfall