Sædefødsel

Sommergut

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
nogle der har født før? der har haft sædefødsel??
På kontrol i går opdagede legen, at lillemanden lå forkert. Blev sendt til sygehuset til vending.
Men pga for lidt fostervand og næring ville de ikke forsøge at vende.
Det ender så med i gangsættelse her i løbet af dagen. Har lidt brug for en positiv historie.
De snakker også lidt om kejsersnit. Men det vil jeg helst undgå, kan jeg mærke...
 
Ingen erfaringer selv, men leste meg litt opp på det i andre trimester siden jeg har dobbelt livmor og økt sannsynlighet for setefødsel. Mange jeg kom over hadde hatt en veldig fin fødsel, og noen sa til og med at fødselen var finere enn de andre de hadde født i hodeleie. Man blir heldigvis fulgt opp godt med fødselslege og epidural. Det er større sannsynlighet for at fødselen ender i keisersnitt, så ville forsøkt å forberede meg litt på å ikke bli redd og skuffet hvis det skulle bli hastekeisersnitt.

Du er nok i de beste hender og jeg ønsker deg masse lykke til. Tenk at du snart får møte lille ❤️
 
Ingen erfaringer selv, men leste meg litt opp på det i andre trimester siden jeg har dobbelt livmor og økt sannsynlighet for setefødsel. Mange jeg kom over hadde hatt en veldig fin fødsel, og noen sa til og med at fødselen var finere enn de andre de hadde født i hodeleie. Man blir heldigvis fulgt opp godt med fødselslege og epidural. Det er større sannsynlighet for at fødselen ender i keisersnitt, så ville forsøkt å forberede meg litt på å ikke bli redd og skuffet hvis det skulle bli hastekeisersnitt.

Du er nok i de beste hender og jeg ønsker deg masse lykke til. Tenk at du snart får møte lille ❤️
Fik dom fra legen. Det blir planlagt kejsersnit. Om bare 3 timer. Selv om jeg helst ville undgår dette. Så glæder jeg mig veldig til at møde lillemanden:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Hvorfor må du ha keisersnitt?
Jeg har hatt setefødsel og det gikk kjempefint! Anbefales dersom du har bekken til det :happy:
 
Fik dom fra legen. Det blir planlagt kejsersnit. Om bare 3 timer. Selv om jeg helst ville undgår dette. Så glæder jeg mig veldig til at møde lillemanden:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Lykke til! :Heartred Nå er han her snart!
 
Jeg hadde keisersnitt grunnet seteleie! Det var planlagt etter termin slik at baby ikke skulle bli for stor. Hadde en veldig fin opplevelse, og kom meg raskt igjen! Keisersnitt trenger absolutt ikke være en nedtur. Masse lykke til!
 
Lykke til! :Heartred
 
Lykke til i dag. Det går nok kjempe fint. Heldige deg som snart får babyen hos deg. ❤️
 
Back
Topp