Nipt test - blodprøve i Oslo omegen

Jeg tar alle mine blodprøver hos Fürst i Oslo. De har flere avdelinger, men tror at den i sentrum har vanlige åpningstider nå i sommer. Har du forhørt deg med dem? Mener å huske at de tar også inn private henvendelser uten rekvisisjon fra lege, men er noe usikker.
Ja har snakket med Furst også. De nekter å ta blodprøver uten rekvisisjon fra en lege fra Norge

Ja har snakket med Furst også. De nekter å ta blodprøver uten rekvisisjon fra en lege fra Norge

Uff! Så utrolig leit å høre. Kjenner at det irriterer meg SKIKKELIG at det skal være SÅ vanskelig når det hele allerede er vedtatt av Stortinget!!! :smiley-angry002

Uff! Så utrolig leit å høre. Kjenner at det irriterer meg SKIKKELIG at det skal være SÅ vanskelig når det hele allerede er vedtatt av Stortinget!!! :smiley-angry002
Ja sykt irriterende at en blir meget sur

Ja sykt irriterende at en blir meget sur

Med god grunn! :( vurderer dere å dra til DK? Vi kjørte 6 timer hver vei, men anbefaler om dere har mulighet :Heartpink send meg gjerne en PM om du har spørsmål :Heartpink

Med god grunn! :( vurderer dere å dra til DK? Vi kjørte 6 timer hver vei, men anbefaler om dere har mulighet :Heartpink send meg gjerne en PM om du har spørsmål :Heartpink
Tusen takk nydelige deg vi får se ♥️♥️

Det skal ikke være mulig! Takk for oppdatering. Jeg belager meg på å reise i uke 9, men skal høre med legen først.

Jeg er sykepleier og skulle gjerne hjulpet deg, men bor i Bergen.. Håper du finner noen som kan hjelpe ♥️

Kjenner du noen sykepleiere eller helsesekretærer som kan hjelpe? Når legene fysisk tar en prøve rekvirerer ikke de den, prøven er allerede rekvirert og sendt fra klinikken i et land hvor det er lovlig. Så syns det høres VELDIG rart ut at de skal kunne miste lisensen for det.

Kan du spørre i termingruppen på Facebook og skrive hvor du bor? Forstår at flere der har tatt testen og det er klart at det finnes noen som kan hjelpe skjønne deg! ♥️♥️

Back
Topp