Hetetokter

Hmm1987

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Flere som sliter med hetetokter for tiden?

Ikke er det sååå varmt ute heller at jeg kan skylde på været heller :hilarious:

uke 37+4 i dag og synes det bare blir varmere og varmere. Skal ut å spise med mannen i dag, i pøaskregnet, men jeg går likevel barbeint i sandaler, kort kjole med bare skuldre men svetter like mye :hungover:

helt motsatt av hva det var i begynnelsen, da frøys jeg som bare det!
 
Vet ikke om jeg kan kalle det hete«tokter»; vært varm mer eller mindre hele tiden - men nok enda litt mer i det siste (35+4 nå); i går satt jeg i tynn kortermet med svettedråper i pannen, mens mann og bonusdatter hadde ullpledd over seg (det regnet, jeg syntes det var fryktelig klamt..)
 
Flere som sliter med hetetokter for tiden?

Ikke er det sååå varmt ute heller at jeg kan skylde på været heller :hilarious:

uke 37+4 i dag og synes det bare blir varmere og varmere. Skal ut å spise med mannen i dag, i pøaskregnet, men jeg går likevel barbeint i sandaler, kort kjole med bare skuldre men svetter like mye :hungover:

helt motsatt av hva det var i begynnelsen, da frøys jeg som bare det!
Har kjent på noen hetetokter de siste 3 ukene, de varer ikke lenge. Men akkurat lenge nok til at jeg omtrent føler at jeg må vrenge av meg klærne og blir litt sutrete :hilarious:. Har ikke hetetokter hver dag, det kan gå noen dager imellom og det har ikke så mye å si hvordan været er.. jeg kan få de når det er kaldt også. :bored:
Jeg er i uke 39+5 nå, håper lille kommer snart :)
 
Har kjent på noen hetetokter de siste 3 ukene, de varer ikke lenge. Men akkurat lenge nok til at jeg omtrent føler at jeg må vrenge av meg klærne og blir litt sutrete :hilarious:. Har ikke hetetokter hver dag, det kan gå noen dager imellom og det har ikke så mye å si hvordan været er.. jeg kan få de når det er kaldt også. :bored:
Jeg er i uke 39+5 nå, håper lille kommer snart :)
Ja, da nærmer du deg med stormskritt i hvert fall! Lykke til i innspurten :)

her er jeg så varm til tider at truse til og med blir våt :hilarious:
Har av og til fått panikk og trodd det var fostervann, men er for langt opp på fremsiden til å være det.
Kan ikke sove med noe over meg på natta før langt utover morgenkvisten.
 
Ja, da nærmer du deg med stormskritt i hvert fall! Lykke til i innspurten :)

her er jeg så varm til tider at truse til og med blir våt :hilarious:
Har av og til fått panikk og trodd det var fostervann, men er for langt opp på fremsiden til å være det.
Kan ikke sove med noe over meg på natta før langt utover morgenkvisten.
Såpass ja, jeg svetter ikke når jeg får disse hetetoktene.. jeg blir bare utrolig varm og vil ta av alle klærne :facepalm:. Stilte meg inne på kjølerommet vårt en dag i noen sekunder, det gjorde susen :hilarious:.
 
JEG ER SÅ VARM:dead: Svetter om natta og svetter om dagen, verst er det på kveldingen da jeg ligger på sofaen i trusa og tskjorte:p
 
JA! Det kommer i bølger, særlig på kvelden, etter jeg har spist. Det føles veldig klamt og har egentlig tenkt at det har sammenheng med hvor lummert det er ute nå. Har tatt mange kalde dusjer og i går måtte jeg sove med bløtt håndkle over beina i senga. Er 38+3 og skal igangsettes i morgen pga sv.dia. Så ikke lenge igjen nå!
 
Ja, jeg er kjempevarm, men det er generelt hele tiden. Ikke sånne hetetokter, mer konstant. Og svetter også ut trusa:hilarious: om natten orker jeg ikke å ha på meg truse en gang:bag:
 
Jeg er ikke svett, men ekstremt varm! Kjennes ut som jeg har feber sier samboeren. Har sjekket og neida, stødige 37 grader. Mens huden koker, er helt merkelig :wideyed:;)
 
Jeg har vært i overkant varm nesten hele svangerskapet. Trodde det skulle avta nå som han et ute. Nå kan jeg gjerne være kald på morgenen når jeg står opp. Kler på med bukse og genser for så å gå tilbake til shorts og T-skjorte etter en time fordi jeg holder på å renne bort :hilarious:
 
Back
Topp