Noe på gang?

ønskebaby3

Andre møte med forumet
Mulig ekkel info for sensitive!!!


Har siden starten av svangerskapet vært helt forstoppet og kun fått ut noen små kuler når jeg har vært på do hver dag.. siste 2 dagene har jeg vært flere ganger på do og bæsjet MYE og mye mykere enn resten av svangerskapet. Jeg har i tillegg hatt verk i korsryggen og under magen fremme. Kan det være starten på noe? Eller er det såkalte modningstegn? er uke 35 + 1 i dag.

Edit : føler også magen har sunket litt i forhold til i forrige uke:)
 
Last edited:
Er førstegangs så har ikke erfaring selv, men sånn jeg har lest ting så kan det høres ut som det kanskje kan være starten på noe ja.
Om du er usikker kan du evt ringe å snakke med JM? :happy:

Du får oppdatere om det skjer noe mer. Lykke til! :love2
 
Mulig ekkel info for sensitive!!!


Har siden starten av svangerskapet vært helt forstoppet og kun fått ut noen små kuler når jeg har vært på do hver dag.. siste 2 dagene har jeg vært flere ganger på do og bæsjet MYE og mye mykere enn resten av svangerskapet. Jeg har i tillegg hatt verk i korsryggen og under magen fremme. Kan det være starten på noe? Eller er det såkalte modningstegn? er uke 35 + 1 i dag.

Edit : føler også magen har sunket litt i forhold til i forrige uke:)

Har hatt det helt likt her den siste uken, er 36+0 i dag.
Men forbereder meg mentalt på at det fortsatt kan ta tid før han kommer, fødte på overtid forrige gang.
 
Sist så «tømte» magen seg selv, men det var først samme dagen som jeg fødte☺️ Så for min del er ikke det et tegn om at noe er på gang:p
 
Mulig ekkel info for sensitive!!!


Har siden starten av svangerskapet vært helt forstoppet og kun fått ut noen små kuler når jeg har vært på do hver dag.. siste 2 dagene har jeg vært flere ganger på do og bæsjet MYE og mye mykere enn resten av svangerskapet. Jeg har i tillegg hatt verk i korsryggen og under magen fremme. Kan det være starten på noe? Eller er det såkalte modningstegn? er uke 35 + 1 i dag.

Edit : føler også magen har sunket litt i forhold til i forrige uke:)
Slik begynte det for meg i ca uke 35/36 og slik er jeg enda. Så for meg har ikke det hatt noen innvirkning.. har helt sinnsyke kynnere og maserier nå, ryggen verker skikkelig.. merker godt at jeg er på slutten nå. :happy: Er i uke 39+0 nå.

Men sist gang jeg fødte så tømte tarmen seg samme kveld som jeg fikk skikkelige rier, så det var annerledes sist :).

Konklusjonen min er at det kan være ett tegn, men alle svangerskap er forskjellige og jeg har trodd fødselen har vært i gang sikkert 8-10 ganger allerede denne gangen :hilarious:. Sist var det ikke tvil.
 
Her har jeg IBS og jerntabletter gjør meg løsere i magen istedenfor hard så jeg kan ikke ta det som et tegn til noe som helst :wacky:
 
Back
Topp