Liggende ammestilling

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei! Liggende ammestilling var den som fungerte best i starten. Nå er vi inne i en periode der vi ikke får dette ordentlig til, hun sliter med å få godt tak.. (klarer likevel å tømme pupp). Hun kaver og snur seg ned mot madrassen da hun sikkert kjenner den mot ansiktet, så jeg får ikke lagt henne riktig til. Umulig å få henne snudd da hun bruker all sin kraft nedover.. Får til slutt litt tak, da tør jeg ikke rette på henne siden hun blir enda mer sint og kanskje ikke vil ta tak etterpå.. stae unge:woot:

Lurer på at det kan være utviklingstrinn som gjør henne ekstra vanskelig.. noen med erfaring på dette?

Går det ant å øve på dette? Føler hun bare blir ekstra frustrert/ sint hvis vi må koble på flere ganger.. da ender det opp i gråt og jeg må i sittende stilling for å få det til.
 
Alene om den problemstillingen kanskje..

Veldig vanlig med litt styr under utviklingstrinn hvertfall. Jeg hadde mer problemer med surr på sugetaknpå dagen men husker en periode jeg måtte sitte i senga i skredderstilling med babyen liggende på ryggen mens jeg holdt puppen over han og rugget han frem og tilbake, sånn for at han skulle roe seg og få spist. Det var rundt 4 mnd, definitivt utviklingstrinn :hilarious:
Så om ikke annet er det ikke så uvanlig at det blir styr i slike perioder. Du har kanskje forsøkt å holde puppen i C-grep npr du legger til liggende? Her hjalp det, samt å holde puppen sånn hele ammingen. Litt slitsomt, men bedre enn å sitte. :)
 
Back
Topp