Syke drømmer

Drømte at det var en svær edderkopp som spant spindelvev sånn ca 20-30 cm over ansiktet mitt. Jeg ropte «nei, nei, nei, nei, nei!!» mens jeg slo på lyset i søvne. Våknet av lyset, og skjønte fort at det ikke var noen edderkopp. :p
Off Då tror jeg at jeg hadde fått hjerteinfarkt..
Jeg drømte at jeg skulle på TUL i dag, men når jeg kom opp til timen så var GYN mer opptatt av å spise vafler:facepalm: skal sies at jeg har higret etter vafler i en ukes tid nå:knegg:

Jeg drømte at jeg skulle på TUL i dag, men når jeg kom opp til timen så var GYN mer opptatt av å spise vafler:facepalm: skal sies at jeg har higret etter vafler i en ukes tid nå:knegg:

Det var ikke langt unna! :hilarious:
Haha så rar ting å drømme :hilarious: Vafler frister overhodet ikke her :wacky:

Jeg har også hatt enormt lyst på vafler en stund nå! Fikk det servert i går, og ble kjempe kvalm! Ikke lyst på det lenger :P

Her har drømmingen tatt seg opp de siste par ukene og dessverre er det mest zombie-scenarioer det går i av en eller annen grunn :bored: Ender alltid med å være i siste liten for å flykte og må pakke sekken med det jeg trenger, men mangler viktige ting for å overleve. Rimelig slitsomt for våkner med skyhøy puls hver gang. Skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra for jeg ser aldri sånne filmer :hilarious:

I går drømte jeg at jeg våknet på morgen, åpna bankkonto på mobil og der var det plutselig 40 milioner kroner.

Drømte at livmoren stakk helt opp mot huden, at jeg kunne holde i livmoren og kjenne fosteret bevege seg som om det bare var centimeter mellom hendene mine og fosteret. Og husker at det gjorde så vondt når det beveget seg!

Ja! Drømte her en natt at svigersøster hadde flyttet til Russland, for hun trengte fred fra kjæresten :hilarious:

Drømte at jeg fikk en baby uten armer og med to anlegg til beinpar, men det hadde ikke blitt bein på noen av de...også hadde den en diger nese. :arghh::dead: (var deilig å se armer og ben (og vanlig liten nese) på tul). Ellers drømmer jeg (åpenbart) at jeg ligger i intim skje inntil diverse menn jeg har vokst opp med eller jobber med, etter tur.... :bored:o_O

Drømte at jeg fikk en baby uten armer og med to anlegg til beinpar, men det hadde ikke blitt bein på noen av de...også hadde den en diger nese. :arghh::dead: (var deilig å se armer og ben (og vanlig liten nese) på tul). Ellers drømmer jeg (åpenbart) at jeg ligger i intim skje inntil diverse menn jeg har vokst opp med eller jobber med, etter tur.... :bored:o_O
Uff herlighet så forstyrrende!!:bag: :hilarious:

Har hadd enormt mange syke. Flermanneri var helt innenfor i en drøm og jeg levde et helt normalt å bra Familieliv med to manner som delte på jobben med barna, kan være fordi tredje er på vei å det mangler et fang :) Det fungerte ihvertfall så bra at jeg våknet å hadde en seriøs samtale med mannen om at dette hadde jeg trua på :D

Drømte i natt at jeg fødte og at babyen ikke hadde armer og bein, var bare stumper der de egentlig skulle være+ at han hadde hareskår, hjerneskade. Øyene sto i hver sin retning :(

Noen flere som har skikkelige syke drømmer? Husker jeg hadde sinnsyke drømmer i de andre svangerskapene mine også:smiley-bounce022

Jeg har helt sinnsyke drømmer. De virker så ekte også. Alt fra sex, bestialske drap og kjedelig jobb :p

Jeg drømte at alle her i januargruppa ventet tvillinger plutselig. :hilarious:

Back
Topp