Indtægts melding NAV

Sommergut

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor lang tid er der gået fra jeres arbejdsplads sendte indtægtmelding til NAV til at i kunne se at det var blevet gjort???

bad min chef om at gøre det den 30. Men på NAV står der at de stadig venter på indtægtmelding fra arbejdsplads.
Min chef er rejse ferie og kommer ikke tilbage før min permatjon starter. Så er lidt nervøs for om han har glemt det :whacky011
 
Det skal oppdateres automatisk når inntektsmelding er sendt fra arbeidsgiver. :happy:
 
Økonomiavdelingen hos meg sa de ikke kunne sende inn før det var fire uker til permisjon, så de vil sende inn 14. juli. De sa også at NAV ofte behandler søknaden samme dagen som inntektsmeldingen kommer ☺️
Ok tak for svar:) står på NAV at den kan sendes d. 29 juni. Så må nok bare have fat i chefen igen
 
Last edited:
Lønnssmsvarlig hos oss sendte inn 29 juni kl 07. Var fra den dagen inntektsmeldingen kunne sendes inn.

Fikk melding fra Nav kl 09 at permisjon var innvilget :) så det går fort når den bare blir sendt inn
 
Lønnssmsvarlig hos oss sendte inn 29 juni kl 07. Var fra den dagen inntektsmeldingen kunne sendes inn.

Fikk melding fra Nav kl 09 at permisjon var innvilget :) så det går fort når den bare blir sendt inn

Samme her - det skal de ha, de er veldig kjappe når det gjelder dette :)
 
Lønnssmsvarlig hos oss sendte inn 29 juni kl 07. Var fra den dagen inntektsmeldingen kunne sendes inn.

Fikk melding fra Nav kl 09 at permisjon var innvilget :) så det går fort når den bare blir sendt inn
Det er godt at høre. På NAV står der at de har en behandlings tid på 6 uger. Så begyndte at blive lidt urolig:happy::happy:
 
Lønnssmsvarlig hos oss sendte inn 29 juni kl 07. Var fra den dagen inntektsmeldingen kunne sendes inn.

Fikk melding fra Nav kl 09 at permisjon var innvilget :) så det går fort når den bare blir sendt inn
Samme her - det skal de ha, de er veldig kjappe når det gjelder dette :)
Nav fikk inntektsmelding fra min arbeidsgiver den 19.juni og den er fortsatt ikke behandlet. Så det er nok veldig individuelt hvor kjapt det går :shifty:
 
Nav fikk inntektsmelding fra min arbeidsgiver den 19.juni og den er fortsatt ikke behandlet. Så det er nok veldig individuelt hvor kjapt det går :shifty:
Oi, det var veldig lang behandlingstid! Min ble sendt på tirsdag og behandlet og innvilget bare ett par min etterpå. Stor forskjell fra sist gang, i 2017, da tok det mange uker. Har du forsøkt å ringe å purre?
 
Oi, det var veldig lang behandlingstid! Min ble sendt på tirsdag og behandlet og innvilget bare ett par min etterpå. Stor forskjell fra sist gang, i 2017, da tok det mange uker. Har du forsøkt å ringe å purre?
Ja, de har alt de trenger, fikk beskjed om 4 ukers behandlingstid
 
Sendte inn søknad om foreldrepenger etter arv.giver sendte inntektsopplysninger. Men samme dag, med noen timers mellomrom. Jeg sendte søknaden kl 14.56 og den ble innvilget kl 14.56 :happy:
 
Her «purret» nav på inntekstmeldingen, så fort lønn sendte det inn ble det innvilget helt overrasket over smidigheten! Og slik jeg skjønner det oppdateres permisjonslengden av seg selv dersom barnet skulle bli født før termin:) og barnetrygd starter opp av seg selv! Utrolig fascinerende system!
 
Hvor lang tid er der gået fra jeres arbejdsplads sendte indtægtmelding til NAV til at i kunne se at det var blevet gjort???

bad min chef om at gøre det den 30. Men på NAV står der at de stadig venter på indtægtmelding fra arbejdsplads.
Min chef er rejse ferie og kommer ikke tilbage før min permatjon starter. Så er lidt nervøs for om han har glemt det :whacky011
Jeg har akkurat purret til min arbeidsplass som også skulle gjøre det 30. Blir så stresset av sånt for NAV skrev at den må være inne før 28. ellers kan jeg få avslag
 
Jeg fikk avslag fordi arbeidsgiver glemte å sende inn, til tross for purringer fra meg. Men så sendte de inn etter fristen og jeg fikk godkjent hos nav bare noen timer etterpå.
 
Jeg fikk to brev fra NAV på samme dag, først at de manglet inntekstsmelding fra arbeidsgiver og deretter at de hadde mottatt alt og søknad behandlet.

Arbeidsgiver forskutterer min lønn, så ville ikke vært krise om det ble treghet her.
 
Jeg har akkurat purret til min arbeidsplass som også skulle gjøre det 30. Blir så stresset av sånt for NAV skrev at den må være inne før 28. ellers kan jeg få avslag
Jeg stresser også helt vildt over det. Er en unødvendig stress faktor. De burde bare gøre det med en gang ...
 
Back
Topp