Klinikk Hausken / Mikro-tese

Ønskespira<3

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg har vært innom tidligere og spurt om det samme, har en følelse av at det ikke er så mange som har vært gjennom dette, men - lurer på om det er noen par der ute(her inne på forumet :p) med mannlig infertilitet som har vært og utført mikro-tese hos Klinikk Hausken i Haugesund (ev. hos klinikk i utlandet)? Som gjerne kan fortelle noe om prosessen og hvordan det har gått?[emoji4]

Jeg tror faktisk det er såpass nytt at det kanskje ikke er noen her inne som har vært innom det enda. Slik jeg forstår det er det kun tilgjengelig i Haugesund foreløpig, så kanskje det er bedre å google å se hva utenlandske sider sier?

Håper det er det som skal til for at dere lykkes!

Det er det jeg er redd for... at det er for nytt.
Vi skal gjennomføre det i Haugesund om bare noen uker, og er veldig spente!!
Har googlet litt, men har veldig lyst til å høre "historier fra virkeligheten" [emoji4]

Det håper jeg også[emoji4] [emoji106] [emoji177]

Det er det jeg er redd for... at det er for nytt.
Vi skal gjennomføre det i Haugesund om bare noen uker, og er veldig spente!!
Har googlet litt, men har veldig lyst til å høre "historier fra virkeligheten" [emoji4]

Det håper jeg også[emoji4] [emoji106] [emoji177]

Hvordan gikk det?

Hvordan gikk det Ønskespira?

Vi har ikke brukt microtese, men tese pga man en har azoospermi. Ruger på to blastocyster nå (med nedsatt kvalitet) fra andre forsøket nå.

Det gikk ikke bra med mikrotese for oss. Mannen hadde store smerter etter inngrepet, og de fant dessverre ingenting. Det ble en lang sorgprosess...

Back
Topp