Badetøy for høygravid

Bøtteknott

Forelsket i forumet
På mandag skal jeg overnatte på hotell, som har relax-avdeling, ergo trenger jeg nytt badetøy. Kom over denne for en billig penge: https://www.sportamore.no/produkt/216951-waikani-beachwear-oleen-mama-swimsuit-f-svart Men da jeg prøvde den dekket den ikke puppene i det hele tatt, magen tok så mye av stoffet at badedrakten rett og slett ble for kort! Den passer sikkert helt fint etter fødsel, når magen er litt mer normal igjen. Men er det noen som har hatt suksess med å finne badetøy som passer nå i de siste ukene av svangerskapet? Jeg rekker ikke å satse på netthandel igjen nå, og må finne butikk i Oslo-området ...
 
Jeg har badet mye hittil i sommer, og jeg kjøpte meg bare en billig bikini på Sparkjøp jeg. Kjøpte en str større enn vanlig :) Prøvde også badedrakt, men magen var altfor stor til å passe inn i noen av de jeg fant. Måtte i så fall opp flere str, og da hang og slang det på toppen i stedet :hilarious:
 
Jeg har badet mye hittil i sommer, og jeg kjøpte meg bare en billig bikini på Sparkjøp jeg. Kjøpte en str større enn vanlig :) Prøvde også badedrakt, men magen var altfor stor til å passe inn i noen av de jeg fant. Måtte i så fall opp flere str, og da hang og slang det på toppen i stedet :hilarious:
Ja, mitt inntrykk av å gå opp mer i størrelse er også det at det da vil være veldig løst andre steder på kroppen. Trodde liksom gravidbadedrakter var ment å skulle være fleksibelt i mageområdet, men det er tydeligvis bare opp til et visst punkt. Er egentlig mer fan av bikini, men har ikke sett noe særlig for gravide der. Får kanskje lete etter en vanlig type bikini og prøve meg frem på størrelser da. Takk for råd!
 
Jeg har brukt vanlig bikinisett og det funker greit :)
 
Hm har. Boob har vel også, det har de kanskje på babyshop eller barnas hus
 
Jeg kjøpte en bikini etter fødsel sist, da var puppene ganske store.. den passet nå også. Så jeg gikk rundt i bikini hele juni omtrent :hilarious:.
 
Hvis du kan godta bikini kjøpte jeg en bh-liknende bikinioverdel da jeg ammet sist og den passer fint nå på slutten av graviditeten også. Som underdel kan jeg anbefale de typene man knyter selv på sidene, da den passer både som gravid og ikke gravid for min del :happy:
 
Hvis du kan godta bikini kjøpte jeg en bh-liknende bikinioverdel da jeg ammet sist og den passer fint nå på slutten av graviditeten også. Som underdel kan jeg anbefale de typene man knyter selv på sidene, da den passer både som gravid og ikke gravid for min del :happy:
Har allerede diverse bikinitopper i forskjellige størrelser, så der er det vel bare å supplere med nok en størrelse, tenker jeg. Bikinitruse ser jeg for meg at er vanskeligere å finne i en riktig passform. Kanskje sånn man knyter vil være det enkleste å justere. Men har erfart at de ofte ikke dekker så mye hud, men kanskje jeg bare må finne en stor nok størrelse. ;)
 
Jeg kan ikke gå i bikini i år, det så lite delikat ut, men jeg fant badedrakt for gravide på undertøysalong... den er superstretchy over magen og kan brukes etter fødsel også uten å være stor og slarkete... og den hadde nok plass å dekke puppene (med spiler og cup ) Slik at de også ikke så hengslete ut, men holdt fasongen. Den var kanskje litt dyr, men da tenkte jeg at jeg hadde til sensommeren og babysvømming etterhvert :)
 
Gikk på gravidsvømming sist svangerskap, og brukte vanlig bikini (bikinitruse i hipster modell som gikk under magen) - fra kjedebutikk, sikkert Cubus eller KappAhl
 
Jeg har kjøpt nye bikinier og det funker fint! Kjøpte nå på salg på hm, de har masse truser i ulike fasonger. Jeg liker at trusene går under magen nå i svangerskapet ☺️ Kjøpte blant annet en v-shape truse som satt veldig fint, uten å være for smal bak.
 
Har allerede diverse bikinitopper i forskjellige størrelser, så der er det vel bare å supplere med nok en størrelse, tenker jeg. Bikinitruse ser jeg for meg at er vanskeligere å finne i en riktig passform. Kanskje sånn man knyter vil være det enkleste å justere. Men har erfart at de ofte ikke dekker så mye hud, men kanskje jeg bare må finne en stor nok størrelse. ;)

Prøv en hipstertruse, den dekker mer uten at den blir for stor :)
 
Jeg har brukt vanlig bikini, nå sist på lørdag :happy: Er 34+6
 
Back
Topp