Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
De har gravd i gata vår i noen uker allerede, legger nye strømkabler og fiber, og med det har det plutselig blitt fritt fram i vår gårdsplass for dem til å parkere bilen sin, og fra tid til annen gravemaskinen! Det er så vidt jeg kommer meg inn og ut av min egen garasje innimellom. Dette har jo såklart blitt et irritasjonsmoment for meg og mannen, men vet ikke helt hvor "vanskelige" vi skal være heller. De tar seg altså bare helt til rette, uten og i det heletatt hørt med oss. Pga. Jord, steiner og gravemaskin er jo nå gårdsplassen vår full av søle, og det har blitt en del riper på belegningssteinene, noe som også er irriterende såklart! Vi vil jo ha det pent og ryddig hos oss.
Har de rett til å bare gjøre som de vil? På vår tomt? Er det teit av oss å irritere oss over dette? Og ikke minst, er det for mye å forlange at de i det heletatt hadde bare sourt om de kunne bruke vår gårdsplass under arbeide?
Toppa seg da både bil OG gravmaskin stod i gårdsplassen etter jobb... godt jeg jobber i hjemmesykepleien og er flink til å rygge, for det gikk bare akkurat og
Har de rett til å bare gjøre som de vil? På vår tomt? Er det teit av oss å irritere oss over dette? Og ikke minst, er det for mye å forlange at de i det heletatt hadde bare sourt om de kunne bruke vår gårdsplass under arbeide?
Toppa seg da både bil OG gravmaskin stod i gårdsplassen etter jobb... godt jeg jobber i hjemmesykepleien og er flink til å rygge, for det gikk bare akkurat og

Bare gi beskjed kor eg må reise