Slutta med....

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg vet ikke om det er opprettet fra før av men ville opprette en tråd om alt det vi har slutta med i anledning svangerskapet (litt skrytetråd/ev oppmuntring til de som vil slutte med noe) kan være alt fra røyk til fallskjermhopping!

Jeg slutta med snus og vin/øl til maten. Jeg tror at det å slutte å snuse har gjort at jeg spiser mer, jeg blir også lettere irritert men det er jo også symptomer på svangerskap :happy::hilarious:...så jeg er helt uutholdelig å ha med å gjøre for enkelte men har ingen sug etter ovennevnte pga kvalmen :depressed: Hmm kroppens måte å legge til rette for en god start? :pompus: Wow der fant vi noe positivt ved kvalmen dere!:hello2:wav
 
Slutta med kaffe og cola :happy:
 
Snus, tror som deg at det ikke akkurat hjelper på vekt eller humør:hilarious:
 
Har slutta med alt som er godt! Neida... Joda...:hilarious:

Savnene mine er snus, musserende vin, kaffe og spekemat.
Kaffen er overraskende, men samtidig ikke. Har hørt at alle andre mistet lysten, men tenkte det umulig kunne gjelde meg. Men nå klarer jeg ikke på mer enn to slurker:rolleyes:
 
Har slutta med alt som er godt! Neida... Joda...:hilarious:

Savnene mine er snus, musserende vin, kaffe og spekemat.
Kaffen er overraskende, men samtidig ikke. Har hørt at alle andre mistet lysten, men tenkte det umulig kunne gjelde meg. Men nå klarer jeg ikke på mer enn to slurker:rolleyes:
Skulle ønske det med kaffen gjaldt meg også!
 
Har slutta med kaffe (frister ikke), og må innrømme at jeg savner mager salami på brødskiva. Og brie :hungry:
 
Har slutta med kaffe (frister ikke), og må innrømme at jeg savner mager salami på brødskiva. Og brie :hungry:

oh jeg glemte helt salami! Favorittsalami :Heartred:notworthy det går bra nå men innen slutten av forrige graviditet var jeg helt gal etter det! Så rett etter at jeg fødte og ble trillet inn på barsel var det den første maten jeg spiste!! Hihi
 
Jeg glemte helt kaffe og! Det frister ikke men jeg drikker myyye te :0 grønn te med sitron <3 håper det er innenfor :confused005:confused004
 
Slutta med Pepsi Max! Drakk til alle døgnets tider før. Enklere å slutte enn å trappe ned
 
Røyk var nok det tyngste å slutte med, samtidig som at det var lett å ikke røyke når det er en liten å ta hensyn til. Spekemat elsker jeg og tenker på masse, så det er veldig kjipt. Fetaost er et savn. Ellers kommer jeg nok til å savne brie etterhvert. Alkohol drikker jeg vanligvis sjeldent, men merkelig hvordan det frister med en cider i sola nå som jeg ikke kan. Ser det er mange som har sluttet med brus. Er det noe man bør slutte med? Jeg drikker en boks med cola innimellom hvis jeg spiser taco eller pizza.
 
Røyk var nok det tyngste å slutte med, samtidig som at det var lett å ikke røyke når det er en liten å ta hensyn til. Spekemat elsker jeg og tenker på masse, så det er veldig kjipt. Fetaost er et savn. Ellers kommer jeg nok til å savne brie etterhvert. Alkohol drikker jeg vanligvis sjeldent, men merkelig hvordan det frister med en cider i sola nå som jeg ikke kan. Ser det er mange som har sluttet med brus. Er det noe man bør slutte med? Jeg drikker en boks med cola innimellom hvis jeg spiser taco eller pizza.


Fetaost kan man spise, så lenge den er pasteurisert :) Bare sjekk på boksen først.
 
Røyk var nok det tyngste å slutte med, samtidig som at det var lett å ikke røyke når det er en liten å ta hensyn til. Spekemat elsker jeg og tenker på masse, så det er veldig kjipt. Fetaost er et savn. Ellers kommer jeg nok til å savne brie etterhvert. Alkohol drikker jeg vanligvis sjeldent, men merkelig hvordan det frister med en cider i sola nå som jeg ikke kan. Ser det er mange som har sluttet med brus. Er det noe man bør slutte med? Jeg drikker en boks med cola innimellom hvis jeg spiser taco eller pizza.

Man må ikke slutte md brus nei, men er man avhenging av koffein holdig brus, så burde man det. Man skal jo holde seg til kun 1-2 kopper kaffe om dagen.
Eller er det vel bare generelt sukker mengden man kan ha godt av å droppe.
Jeg slutter ikke med brus, for det drikker jeg så sjelden uansett. :)
 
Røyk var nok det tyngste å slutte med, samtidig som at det var lett å ikke røyke når det er en liten å ta hensyn til. Spekemat elsker jeg og tenker på masse, så det er veldig kjipt. Fetaost er et savn. Ellers kommer jeg nok til å savne brie etterhvert. Alkohol drikker jeg vanligvis sjeldent, men merkelig hvordan det frister med en cider i sola nå som jeg ikke kan. Ser det er mange som har sluttet med brus. Er det noe man bør slutte med? Jeg drikker en boks med cola innimellom hvis jeg spiser taco eller pizza.
Nei, jeg bare drikker alt for mye brus og tenker på vekten!
 
Sluttet med kaffe, og det var veldig enkelt ettersom det gjør meg kvalm. Har bestilt koffeinfri malt espresso så jeg kan lage meg en iskaffe hvis jeg får lyst på. Ellers må alle såper i huset være parfymefrie pga. kvalmen.
 
synes der var veldig enkelt når jeg vet det er det beste for baby! Bare slutta å kjøpe. Kan jo ikke drikke noe man ikke har i hus
Det eneste jeg har lyst på er cola for tiden, så synes ikke det er så lett:bookworm::banghead:
 
Back
Topp