Unikum_91 Forelsket i forumet FebbisBebbis2021 ❄️ 1 Jul 2020 #21 RosaGull skrev: Hei. Sendte du melding om å bli medlem i gruppen? Ser også at du har ikke skrevet nok innlegg Du bør ha minimum 50 innlegg i termingruppen! Klikk for å utvide … Forstår, trodde det var 50 innlegg generelt jeg mente jeg sendte deg mld en dag, men kanskje jeg glemte å trykke send
RosaGull skrev: Hei. Sendte du melding om å bli medlem i gruppen? Ser også at du har ikke skrevet nok innlegg Du bør ha minimum 50 innlegg i termingruppen! Klikk for å utvide … Forstår, trodde det var 50 innlegg generelt jeg mente jeg sendte deg mld en dag, men kanskje jeg glemte å trykke send
RosaGull Elsker forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn FebbisBebbis2021 ❄️ 1 Jul 2020 #22 Unikum_91 skrev: Forstår, trodde det var 50 innlegg generelt jeg mente jeg sendte deg mld en dag, men kanskje jeg glemte å trykke send Klikk for å utvide … Å ja. Har ikke mottatt noe
Unikum_91 skrev: Forstår, trodde det var 50 innlegg generelt jeg mente jeg sendte deg mld en dag, men kanskje jeg glemte å trykke send Klikk for å utvide … Å ja. Har ikke mottatt noe