Press/trykk

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Er det vanlig at man kjenner litt press/trykk nederst i magen? Kjent det ganske lenge, særlig hvis jeg går eller står. Ikke som ligamentsmerter el.l., gjør ikke vondt, men er rart/ubehagelig.. Kjenner det igjen fra sist, men husker ikke at det startet så tidlig.
 
Sniker.

Det kan ikke være kynnere du merker? Jeg føler ihvertfall et slags press under kynnere :)
 
Jeg kan merke dette om jeg har gått eller stått for mye.. går bort om jeg setter meg ned :)
 
Jordmor sa til meg at det er normalt med nedpress i andre svangerskap. Så det var bare å fokusere ekstra på knipeøvelser :)
 
Jeg har også kjent dette lenge. Første her.
Jeg får det hvis jeg har gått mye, gjort husarbeid og trent. Vet ikke hva det er, men blir ett slaks trykk nederst i magen, også føles det som magen blir litt hard. Det går over når jeg sitter meg ned, men hvis jeg ikke gjør det og jeg presser meg litt så kan det bli ubehagelig og litt vondt.
 
Jeg har også kjent dette lenge. Første her.
Jeg får det hvis jeg har gått mye, gjort husarbeid og trent. Vet ikke hva det er, men blir ett slaks trykk nederst i magen, også føles det som magen blir litt hard. Det går over når jeg sitter meg ned, men hvis jeg ikke gjør det og jeg presser meg litt så kan det bli ubehagelig og litt vondt.
Det høres egentlig ut som kynnere om magen blir hard og det gjerne kommer i forbindelse med aktivitet.
 
Back
Topp