Hehe ja helt nydelig. Håper bare det går bra hele veien oss nå denne gangenNei så utrolig gøy!! Ååh, dette unner jeg degto små spirer, så fantastisk!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja helt nydelig. Håper bare det går bra hele veien oss nå denne gangenNei så utrolig gøy!! Ååh, dette unner jeg degto små spirer, så fantastisk!

Krysser alt jeg kan for at det gjør det! Hvor langt er du på vei idag?Hehe ja helt nydelig. Håper bare det går bra hele veien oss nå denne gangen![]()

Tusen takk vennen. Håper detKrysser alt jeg kan for at det gjør det! Hvor langt er du på vei idag?![]()
Åå, kjedelig å tro du er lengre på vei.. Men har lest at flere har blitt satt noe tilbake men at alt går fint, og de blir satt frem igjen på oulTusen takk vennen. Håper detjeg teodde jeg var 7+1 men gyn mente det var vanskelig å måle. Hun målte kun 6+3
håper det går bra.
Så dette går nok fint! Når skal du tilbake å sjekke? 

Hun sa de er for småe til å måle men hørte hjertebank på beggeÅå, kjedelig å tro du er lengre på vei.. Men har lest at flere har blitt satt noe tilbake men at alt går fint, og de blir satt frem igjen på oulSå dette går nok fint! Når skal du tilbake å sjekke?
Da er det bare en liten mnd mellom oss, jeg er 10+1![]()
Hjertelyden er fantastisk å høreHun sa de er for småe til å måle men hørte hjertebank på beggeåå så koselig ja da er det 3-4 uker. Men med tvillinger kan en føde før og kan hende jeg havner med januar termin og hihi. På fredag
![]()

Da havner vi kanskje på relativ lik dato 
Kjekt at du får kommet tilbake så snart igjen!!Ja ble så beroliget. Sannsynligheten sier de er da mere forhåpentligvis etter en hører hjertelydHjertelyden er fantastisk å høreDa havner vi kanskje på relativ lik dato
Kjekt at du får kommet tilbake så snart igjen!!
Det forstår jeg! Helt magiskJa ble så beroliget. Sannsynligheten sier de er da mere forhåpentligvis etter en hører hjertelydTenk den følelsen å høre det igjen etter jeg mista...
Ja faktisk![]()
uff.. Er altså såå glad på dine vegner!! Glad jeg stakk nesen inn her på «vi som prøver»! Dette unner jeg deg

Du er så søtDet forstår jeg! Helt magiskuff.. Er altså såå glad på dine vegner!! Glad jeg stakk nesen inn her på «vi som prøver»! Dette unner jeg deg
![]()
Du er så søtGlad at det har gått med bra med deg også. Takk fine deg
![]()

Nå må vi bare se frem til starten av 2021!! 
La tiden gå fort og bra for oss begge!Nå må vi bare se frem til starten av 2021!!
La tiden gå fort og bra for oss begge!