Stråling og stikking

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei
Jeg har hatt litt murring og stikkinger hele tiden. Men har siden igår kveld kjent en slags stråling-stikking/vibrering/ during ved venstre kanten av livmor eller mot lysken. Jeg hadde el på høyre side.
jeg tenkte det kan være ligament og voksesymptomer. Men den kommer og går siden igår kveld. Noen som har det samme og vet hva det kan bety eller være? Er det fortsatt voksessymptomer? Ikke direkte vondt men ubehagelig. Er 6+4

♥️

Hei
Jeg har hatt litt murring og stikkinger hele tiden. Men har siden igår kveld kjent en slags stråling-stikking/vibrering/ during ved venstre kanten av livmor eller mot lysken. Jeg hadde el på høyre side.
jeg tenkte det kan være ligament og voksesymptomer. Men den kommer og går siden igår kveld. Noen som har det samme og vet hva det kan bety eller være? Er det fortsatt voksessymptomer? Ikke direkte vondt men ubehagelig. Er 6+4

♥️
Hel :-)
Det kan være hormonelt. Rett og slett litt store eggposer som er ømme.
Ikke nødvendigvis at det er farlig ❤️
Klem!

Hel :)
Det kan være hormonelt. Rett og slett litt store eggposer som er ømme.
Ikke nødvendigvis at det er farlig ❤️
Klem!
Hei. Takk for svar♥️♥️
jeg hadde eggløsning på høyre siden. Og mest av disse symptomene er på venstre side. Er det fortsatt ok tror tror du?♥️

Hei. Takk for svar♥️♥️
jeg hadde eggløsning på høyre siden. Og mest av disse symptomene er på venstre side. Er det fortsatt ok tror tror du?♥️
Bare hyggelig ❤️
Jeg var på TUL i går, da så hun eggposer på begge sider. Når hun var borti de, så var det ømt. Da sa hun bare at dette var helt normalt. Pga hormonene vi nå produserer. :D

Bare hyggelig ❤️
Jeg var på TUL i går, da så hun eggposer på begge sider. Når hun var borti de, så var det ømt. Da sa hun bare at dette var helt normalt. Pga hormonene vi nå produserer. :D
Åå ja. Skjønner. Gratulerer masse. Skal dit om 3 dager. Såååååå spent

Åå ja. Skjønner. Gratulerer masse. Skal dit om 3 dager. Såååååå spent
Takk Kjære, men fortsatt tidlig. Og hørte ikke hjertet da jeg ble satt tilbake 3 dager. Haha.
Fått henvisning fra Haukeland til gyn i uke 28. 14 dager til med venting .....
Blir helt gal i hodet av å vente å vente. Må bare puste med magen :sorry::p:confused:❤️

Back
Topp