Imorgen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

jeg syns jeg henger så langt bak dere andre nå, så jeg tror faktisk ikke termin blir før i februar 
26 dager til 12+0. Siden jeg ble flyttet 1 uke bak på tul, så er jeg litt skeptisk til om jeg faktisk kommer til å få termin i Januarjeg syns jeg henger så langt bak dere andre nå, så jeg tror faktisk ikke termin blir før i februar
![]()
Ja det var det jeg plutselig begynte å spekulere påHvis du hadde termin helt i slutten av januar så er nok ny termin i februar, ja. Hvor langt var du på tul?
Jeg ble flyttet 5 dager tilbake på TUL og har termin 1.februar i følge den. Går ut fra den terminen når jeg teller uker og dager, men venter til OUL før jeg bruker 1. februar som termindato om du skjønner. Mulig at de flytter på den igjen26 dager til 12+0. Siden jeg ble flyttet 1 uke bak på tul, så er jeg litt skeptisk til om jeg faktisk kommer til å få termin i Januarjeg syns jeg henger så langt bak dere andre nå, så jeg tror faktisk ikke termin blir før i februar
![]()
Okei, skjønnerJeg ble flyttet 5 dager tilbake på TUL og har termin 1.februar i følge den. Går ut fra den terminen når jeg teller uker og dager, men venter til OUL før jeg bruker 1. februar som termindato om du skjønner. Mulig at de flytter på den igjen![]()

Det er terminen som blir bestemt på OUL som lege og jordmor går etter26 dager til 12+0. Siden jeg ble flyttet 1 uke bak på tul, så er jeg litt skeptisk til om jeg faktisk kommer til å få termin i Januarjeg syns jeg henger så langt bak dere andre nå, så jeg tror faktisk ikke termin blir før i februar
![]()
de bruker vanligvis ikke å sette noe termin ved tidlig ul, men de kan gjøre det om man er usikker på hvor langt man er på vei, men er terminen ved OUL som gjelder Okei. Tusen takk for oppklarende svarDet er terminen som blir bestemt på OUL som lege og jordmor går etterde bruker vanligvis ikke å sette noe termin ved tidlig ul, men de kan gjøre det om man er usikker på hvor langt man er på vei, men er terminen ved OUL som gjelder 
![]()