Tilbudstråd

MissC

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei, hei.
Tenkte at det kan være smart med en felles tilbudstråd. Her kan vi poste tips om ulike tilbud som kan være nyttige for oss.

I dag har jeg kjøpt flere vitaminer. På apotek1 har de nycoplus gravid på tilbud til 160 kr om du bestiller de på nett. (Du kan velge om du vil hente i butikk, posten, postkassa osv.) (stor forskjell fra boots der de koster 299
 
Supert!!

på farmasiet.no kan du få 40% ved å bruke kode STINE. Vet ikke om det gjelder alle produkter. Men jeg fikk hvertfall 40% avslag på den vitaminpakken som heter Gravid! Ble tipset av en veninne så aner ikke hvor lenge koden varer eller om det gjelder flere varer enn bare de vitaminene
 
:(:(:(:(:(;):(:(
Supert!!

på farmasiet.no kan du få 40% ved å bruke kode STINE. Vet ikke om det gjelder alle produkter. Men jeg fikk hvertfall 40% avslag på den vitaminpakken som heter Gravid! Ble tipset av en veninne så aner ikke hvor lenge koden varer eller om det gjelder flere varer enn bare de vitaminene
Det gjaldt visst ikke urinprøveglass :(
 
Man må være med i kundeklubben og 28 uker+ gravid, eller ha barn under 3 år. Vær obs på at man må kjøpe poser til bøtten som kan være dyre, men de har visst kampanjer på disse fra tid til annen der de koster 199 for en trepakk :)
https://www.barnashus.no/kundeklubben
Går fint an å bruke vanlige avfallsposer med knyting, så lenge man tar vare på en sånn orginal "ring".
 
70% på ull på apotek1.
 
Man må være med i kundeklubben og 28 uker+ gravid, eller ha barn under 3 år. Vær obs på at man må kjøpe poser til bøtten som kan være dyre, men de har visst kampanjer på disse fra tid til annen der de koster 199 for en trepakk :)
https://www.barnashus.no/kundeklubben

Jeg har kjøpt 12 for sånn 7-800 på med24.no flere ganger før. Det er et par år siden sist, men ser de har de til 855 nå :) mulig det er bedre salg innimellom.

Screenshot_20200706_234852_com.facebook.orca.jpg
 
Sitter å håper på noen tilbud på kappahl snart! Er så mye fine klær fra newbie fortiden:happy:
 
Back
Topp