Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan kanskje være ligamentsmerter. Det kan lett forekomme når man nyser i første trimester. Det er helt ufarlig, men dritvondt.
Smerten jeg fikk ga meg panikk. Jeg bare .. åh tenk om fosteret løsner! Min man lo og sa nei den er limt med superlimHøres ut som ligament smerter. De skal du nok bli godt kjent med de neste ni mnd![]()

Smerten jeg fikk ga meg panikk. Jeg bare .. åh tenk om fosteret løsner! Min man lo og sa nei den er limt med superlim. Uf mulig jeg bekymrer meg for mye men rart å få vondt skkurat der el har skjedd. Håper det stemmer og at det er ufarlig
![]()
Det er ikke så lett å tenke rasjonelt her dessverre.. frykten overvinner meg iblant .. men blir lettet når jeg hører fra andre at det vil gå bra.Prøv å tenke rasjonelt: hvis du mister i morgen, tror du da innerst inne at det var fordi du måtte nyse i dag?
Hvis de hadde tålt så lite hadde vi vært utryddet for ekstremt lenge sidenjeg skjønner at du er redd, men prøv å husk at det meste av slike tanker er helt irrasjonelle tanker. Det er umulig å miste pga et nys - heldigvis! Hvis du mister, er det ingenting du kunne gjort annerledes for å forhindre det. Spontanabortene dine er ikke din feil. Det er utenfor din kontroll, og samme hva du gjør så kan du dessverre ikke bestemme skjebnen på denne heller.
MEN som regel går det bra. Til og med når man har mistet to ganger før, så går det som regel bra gang nr 3. Håper virkelig det er din tur denne gangen, for jeg ser hvor vondt du har og det minner meg om min forrige graviditet. Jeg vet hvor slitsomt det er... Klem!
Ja føler det har mye å si og kan også hjelpe mye...Jeg synes vi er så søte innimellom, med alt vi skal bekymre oss over. Men er også så takknemlig for at vi kan lufte det her uten å bli dømt. Hadde jeg nyst som deg så hadde jeg nok bekymret meg for akkurat det samme.
Ja satser på detHer hogg smerten i høyre lyske skikkelig for ett par dager siden, når jeg løftet 1-åringen. Var skikkelig vondt. Men satser på ligamentsmerter
Takk. Ja den forsvinner etter noen sekunder her ogHørtes ut som liganentsmerter ja, jeg hadde det tidlig og veldig ofte med nummer 2, bare jeg reiste meg litt fort opp fra liggende stilling, snudde meg til den andre siden, hostet, nøs, løftet eller fikk latterkrampe. Var veldig irriterende og ble ofte litt bekymret også for det var jo veldig vondt, men varte kun noen få sekunder da
Varer det lenge etterpå og bare blir vondere så ville jeg nok ringt lege og hørt
Men mest sannsynlig så er det "bare" ligamentsmerter![]()