Doppler

Gyn var enig i det som jeg hadde kommet frem til selv, så 8+4 ish:)
Ja det er særdeles fantastisk! Jeg har nesten vært overbevisst om at det ikke var liv så alt ble liksom 1000kg lettere!
Åh, det var et skikkelig bra bilde til å være så tidlig! De ul jeg har vært på så tidlig har vært sååå uklare. Dårligere utstyr Tipper jeg, det har jo alt å si.

Var i uke 12 privat med sønnen min, og fikk FANTASTISKE bilder og kunne gå gjennom stort sett hele fosteret. Uke 14 offentlig i samme svangerskap viste stort sett bare en grå masse som bevegde på seg. Haha!

Åh, det var et skikkelig bra bilde til å være så tidlig! De ul jeg har vært på så tidlig har vært sååå uklare. Dårligere utstyr Tipper jeg, det har jo alt å si.

Var i uke 12 privat med sønnen min, og fikk FANTASTISKE bilder og kunne gå gjennom stort sett hele fosteret. Uke 14 offentlig i samme svangerskap viste stort sett bare en grå masse som bevegde på seg. Haha!

Haha! Ja har opplevd varierende kvalitet på ultralyd bildene i de andre svangerskapene mine, så derfor valgte jeg å gå til GYN som har følgt meg opp gjennom de siste årene, han tok også de første bildene i uke 10 i første svangerskap for over 7år siden å han klarte å få like gode bilder da:-)

Vil nok tro at utstyret har mye å si på kvaliteten slik som du sier, å utifra timeprisen hausken tar bør utstyret være av primakvalitet xsmile9

Back
Topp