OUL

Ikke fått time enda, venter på innkalling i posten :happy:

Bestilte privat til 14. juli, er da 13+3. Var så lang ventetid her, så jeg tok saken i egne hender haha. Hadde lyst på UL ca rundt 12 uker, helst før 18. Fikk også time hos jordmor 15. juli, passer perfekt. :joyful:

Legen bestilte idag, så får vel timen i posten i løpet av neste uke :)

Har ikke fått enda, men skal på (elstra) ultralyd på sykehuset 30. juli. Er type 1 diabetiker så får elstra oppfølging. I samtale med diabetessykepleier/fastlege anslo de at oul blir i uke 34-35 :)

Har ikke vært hos lege heller enda, fortsatt 20 dager igjen til legetimen, men blir vel en gang i august/september.. Skal og bestille time til 3D ultralyd:joyful: Har tidlig ultralyd privat om en uke :Heartred

Har fått time til OUL 21/8! Synes det er litt sent fordi jeg da er ca 19 uker på vei, men skal heldigvis på en privat om 2 uker, så overlever nok i mellomtiden da:happy:

Fått time til oul slutten av august og skal inn på sykehuset 10 juli for ul:) blir tett oppfulgt pga type 1 diabetes så her blir det mange sykehusbesøk! Allerede vært 2 ganger :hilarious:

Sniker fra februar: fikk dere noen info om partner får lov å være med på oul? Jeg fikk med et ark der det sto at ledsager kun får være med hvis det er nødvendig for å gjennomføre undersøkelsen ... Det er litt kjedelig.

Edit: pga korona altså

Oj! Så heldig dere er som vet det alt! :) jeg skal ikke på første kontroll / legetime før enn i uke 15 jeg! :nailbiting:

Sniker fra februar: fikk dere noen info om partner får lov å være med på oul? Jeg fikk med et ark der det sto at ledsager kun får være med hvis det er nødvendig for å gjennomføre undersøkelsen ... Det er litt kjedelig.

Her står det ingen ting på innkallingen. Så jeg tar med mannen :)

Her står det ingen ting på innkallingen. Så jeg tar med mannen :)
Prøvde å ta mannen med på ul i går, men ble stoppet, han fikk ikke være med. Så hadde værtfall ringt og sjekket en liten stund før timen om det er forandret.

Privat ul 6.juli på 14+1, mannen får være med.

OUL 11. august, vet ikke om mannen får være med- da er det på sykehus.

Fikk time i slutten av august, og det fikk jeg når jeg var 6+5 :P Har vært på tidlig ul i uke 7, skal igjen i uke 12 og så OUL :)

Jeg ser ikke noe om dette i papirene jeg har fått, men så henviser de også til å gå inn på sykehusets sider for å lese om avdelingen. Så der kan det være det står noe om partner.. Jeg har fødested og derfor ultralyd på Ullevål, så de burde ha oppgitt sånt lett synlig i innkallingen tenker jeg!

På min innkallelse står det også den beskjeden. Og at man skal se på oppdatert informasjon på sykehusetsside. Står at enn ikke skal ha med uten det er strengt nødvendig.

Back
Topp