Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi har også fått time til OUL 03.08Har fått time til OUL 03.08
Spennende!
Har dere fått?

Har tidlig ultralyd privat om en uke 

Her står det ingen ting på innkallingen. Så jeg tar med mannenSniker fra februar: fikk dere noen info om partner får lov å være med på oul? Jeg fikk med et ark der det sto at ledsager kun får være med hvis det er nødvendig for å gjennomføre undersøkelsen ... Det er litt kjedelig.
Edit: pga korona altså
Prøvde å ta mannen med på ul i går, men ble stoppet, han fikk ikke være med. Så hadde værtfall ringt og sjekket en liten stund før timen om det er forandret.Her står det ingen ting på innkallingen. Så jeg tar med mannen![]()
Sniker fra februar: fikk dere noen info om partner får lov å være med på oul? Jeg fikk med et ark der det sto at ledsager kun får være med hvis det er nødvendig for å gjennomføre undersøkelsen ... Det er litt kjedelig.
Sniker fra februar: fikk dere noen info om partner får lov å være med på oul? Jeg fikk med et ark der det sto at ledsager kun får være med hvis det er nødvendig for å gjennomføre undersøkelsen ... Det er litt kjedelig.