Bade i sjøen nå?

Sanuzzi

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Kan egentlig vi høygravide bade i sjøen nå?? Har termin i morgen... Bor midt i Oslo og har det litt for varmt, men vet ikke helt om det er greit å bade i sjøen så sent i svangerskapet, og finner bare ulike svar på nettet :)
 
Kjør på! Og nyt litt ekstra for meg - 6 uker uten bading er noe av det kjipeste jeg har vært med på :p
 
Ta gjerne en eller 10 ekstra svømmeturer for min del også! :hilarious: Håper de 4 neste ukene går fort slik at jeg får bade noooe i sommer!
 
Kan egentlig vi høygravide bade i sjøen nå?? Har termin i morgen... Bor midt i Oslo og har det litt for varmt, men vet ikke helt om det er greit å bade i sjøen så sent i svangerskapet, og finner bare ulike svar på nettet :)
Bare å bade og kose seg! Så lenge ikke vannet har gått eller slimproppen! Jeg bader og nyter mens jeg kan ;)
 
Jeg har født, og jordmor sa at jeg skulle unngå basseng, boblebad og badekar, men at sjøbad gikk fint pga saltet :)
 
Jeg har født, og jordmor sa at jeg skulle unngå basseng, boblebad og badekar, men at sjøbad gikk fint pga saltet :)

Sniker.
Hvordan gjør du det med renselsen? Er det ikke veldig grisete? Jeg dør av tanken på å ikke få kjølt meg ordentlig ned etter fødsel :arghh:
 
Sniker.
Hvordan gjør du det med renselsen? Er det ikke veldig grisete? Jeg dør av tanken på å ikke få kjølt meg ordentlig ned etter fødsel :arghh:
Jeg har ikke prøvd mer enn vassing ennå, men ville nok kanskje ventet et par uker til blødningen er liten, hatt på svart badedrakt, badet et sted uten mange tilskuere, og hatt svart håndkle og våtservietter klar lett tilgjengelig når jeg kom opp :)
 
Back
Topp