Mister jeg??

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Ny innpå her.. eller, ikke vært her siden tidlig 2015..
Jeg har hatt små spor av blod i to uker. I dag blør jeg en del og har fått mensmurringer..
jeg er så redd! Ikke mistet før.
Har nov’12 gutt og april’15 gutt fra før.

Hei! Ny innpå her.. eller, ikke vært her siden tidlig 2015..
Jeg har hatt små spor av blod i to uker. I dag blør jeg en del og har fått mensmurringer..
jeg er så redd! Ikke mistet før.
Har nov’12 gutt og april’15 gutt fra før.

Hei! Kjekt å se deg her ☺️ Hvor langt er du på vei? Det er ikke så lett å si om du mister eller ikke. Har hørt om folk som blør mye i svangerskapet uten å miste, og har også hørt om folk som mister. Selv mistet jeg nylig en trilling, og overraskelsen var stor når det viste seg at det var to igjen ☺️ Vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen som kan henvise til gynekolog eller ultralyd, eller eventuelt ta kontakt med noen for privat ultralyd. Da får du sikrere svar og slipper å gå å bekymre deg ☺️ Krysser fingrene for deg! ❤️

:(:(
Hei! Kjekt å se deg her ☺️ Hvor langt er du på vei? Det er ikke så lett å si om du mister eller ikke. Har hørt om folk som blør mye i svangerskapet uten å miste, og har også hørt om folk som mister. Selv mistet jeg nylig en trilling, og overraskelsen var stor når det viste seg at det var to igjen ☺️ Vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen som kan henvise til gynekolog eller ultralyd, eller eventuelt ta kontakt med noen for privat ultralyd. Da får du sikrere svar og slipper å gå å bekymre deg ☺️ Krysser fingrene for deg! ❤️

tusen takk for støttende ord ❤️
Er 11 uker i morgen. Var med fastlege i dag som ikke kunne si hverken eller, men henviste meg til gyn.
Vi har prøvd i 1 år på å få dette lille frøet.. har vært en så tung dag dette..

:(:(

tusen takk for støttende ord ❤️
Er 11 uker i morgen. Var med fastlege i dag som ikke kunne si hverken eller, men henviste meg til gyn.
Vi har prøvd i 1 år på å få dette lille frøet.. har vært en så tung dag dette..

Forstår deg så utrolig godt! Jeg var helt fra meg når jeg mistet for nesten to uker siden. Var helt sikker på at løpet var kjørt. Håper du får time raskt og at alt er som det skal ❤️

Forstår deg så utrolig godt! Jeg var helt fra meg når jeg mistet for nesten to uker siden. Var helt sikker på at løpet var kjørt. Håper du får time raskt og at alt er som det skal ❤️

var heldig og fikk time med gyn tidlig i dag, og det var som jeg mistenkte.. Han fant ikke noe liv. Fostersekken var tom og han trodde det var skjedd for en god stund siden.
Fikk time på sykehus fredag for å fremskynde prosessen.

var heldig og fikk time med gyn tidlig i dag, og det var som jeg mistenkte.. Han fant ikke noe liv. Fostersekken var tom og han trodde det var skjedd for en god stund siden.
Fikk time på sykehus fredag for å fremskynde prosessen.
Uff, jeg føler veldig med deg. Jeg fikk selv diagnostisert missed abortion på mandag 10+0. Har blødd en del, men var til gyn idag og fikk startet behandling som ved medisinsk abort da kroppen min ikke klarer å kvitte seg med det av seg selv. Spent på hvordan de neste dagene blir. Masse lykke til til deg ❤️ vi får møtes i en ny termingruppe senere!

Uff, jeg føler veldig med deg. Jeg fikk selv diagnostisert missed abortion på mandag 10+0. Har blødd en del, men var til gyn idag og fikk startet behandling som ved medisinsk abort da kroppen min ikke klarer å kvitte seg med det av seg selv. Spent på hvordan de neste dagene blir. Masse lykke til til deg ❤️ vi får møtes i en ny termingruppe senere!
Kan jeg spørre hvordan en medisinsk abort foregår??
Fikk ikke noe info med gynlegen. Han sa det var opp til kirurgen å bestemme om det skulle være utskrapning eller medisinsk abort, men han selv ville valgt utskrapning.
Lenge å vente til fredag føler jeg
Så leit du måtte gjennom dette du og. ❤️

Kan jeg spørre hvordan en medisinsk abort foregår??
Fikk ikke noe info med gynlegen. Han sa det var opp til kirurgen å bestemme om det skulle være utskrapning eller medisinsk abort, men han selv ville valgt utskrapning.
Lenge å vente til fredag føler jeg
Så leit du måtte gjennom dette du og. ❤️
Jeg ble sjekket med UL på mandag da jeg begynte å blø. Fikk to dager på meg til å se om kroppen kom til å ordne opp selv. Det gjorde den ikke, har bare blødd vanlig mensblødning. Sjekket med UL og GU i dag, og fosteret var like intakt som på mandag, men fortsatt uten hjertefrekvens selvsagt. Livmorhalsen min var også helt lukket. Så da ble det bestemt at jeg fikk en pille i dag som gjør at svangerskapshormonene opphører og som modner livmorhalsen litt. Denne skal virke i 24-timers før jeg setter 4 piller vaginalt hjemme sammen med Paracet, voltaren og afipran oralt. Da skal man få kraftig blødning noen timer der livmoren skal tømmes. Så blør man gjerne kraftig noen dager før det gradvis avtar. Ingen videre oppfølging med mindre det oppstår komplikasjoner :happy:

Hei svizzrulla, jeg opplevde det du gjør nå 2 x før jeg nå er gravid igjen. Jeg fikk samme beskjed av gyn. begynte å blø selv og kroppen ordnet opp. De tok noen uker for meg og jeg fikk også noen piller for å sørge for at alt ble renset ut. For meg var det ikke smerter men veldig lite hyggelig både psykisk og fysisk fordi kroppen hadde kommet så langt i ´graviditeten´ Kroppen er fantastisk og om ikke lenge vil du føle deg som deg selv igjen. Gi deg selv noen små belønninger når dette er over og masse lykke til videre!

Hei svizzrulla, jeg opplevde det du gjør nå 2 x før jeg nå er gravid igjen. Jeg fikk samme beskjed av gyn. begynte å blø selv og kroppen ordnet opp. De tok noen uker for meg og jeg fikk også noen piller for å sørge for at alt ble renset ut. For meg var det ikke smerter men veldig lite hyggelig både psykisk og fysisk fordi kroppen hadde kommet så langt i ´graviditeten´ Kroppen er fantastisk og om ikke lenge vil du føle deg som deg selv igjen. Gi deg selv noen små belønninger når dette er over og masse lykke til videre!

Tusen takk ❤️var på sykehuset i dag, og jeg var heldig da kroppen har ordnet ut selv...
det har vært noen tunge dager, smerter i magen og et bristet hjerte..
vet ikke hvordan jeg skal finne motivasjon for å begynne å prøve igjen når dette er over..
11mnd tok det før jeg fikk positiv test. håper det går raskere neste gang
De sa det kunne ta opp til 6 uker før ny menstruasjon!!

Tusen takk ❤️var på sykehuset i dag, og jeg var heldig da kroppen har ordnet ut selv...
vet ikke hvordan jeg skal finne motivasjon for å begynne å prøve igjen når dette er over..
Vi prøvde ikke like lenge som dere sist, men kanskje 6 mnd ish (og like lenge med førstemann) og jeg tenkte når jeg mista at det her kom vel til å gå et halvår til nå da..men på andre syklus etter menstruasjon kom tilbake klaffa det! Og da trodde jeg ikke vi hadde truffet selv en gang. Så kan hende det er noe i det som de sier at det er fortere å bli gravid igjen de første tre mnd etter en SA.
Ønsker dere hvertfall masse lykke til:Heartred:Heartred

Så utrolig leit! Masse lykke til når dere orker å prøve igjen.

Kjære deg, ikke tenk så mye på motivasjon til å prøve nå. Fokuser på å få kroppen tilbake til normalen. Hormonene styrer rundt en stund i kroppen. Plutselig en dag er du klar igjen, og det trenger du ikke stresse med. Jeg mistet da jeg var 41 år og 43 år. Nå er jeg 44 og 12 uker på vei. ( Hadde virkelig ikke trodd det var mulig) Går ut i fra at du er yngre og sprekere enn meg ;) Masse lykke til og hold motet oppe!

Back
Topp