Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble sykemeldt av fastlegen. Ingen har anbefalt meg det. Jeg ble dårlig og kvalm med lang reisevei og tog. Sist måtte jeg ut av toget midt på veien.Hvem var det som anbefalte deg tidlig jordmortime? Og hvem har gitt deg reiseforbud?
Skulle tro at vedkommende burde kunne hjelpe deg??

Hva er tlc?Aah...da misforstod jeg.. beklager...
Jeg har ved et tidligere svangerskap blitt henvist til tlc på gyn. Dette kun for å få ekstra kontroller (tul) gjentatte ganger rett og slett for å få roet nervene etter gjentagende Sa,ma, exu..
Kunne det ha hjulpet for din del tror du?
Tender love and careHva er tlc?
Jeg har og mistet 2 ganger og siste var senabort
Uf så trist at du har opplevd dette. Håper det går bra med oss denne gangen![]()

Åååå det har jeg aldri hørt opp.Tender love and care
Hadde 3 tidlige ultralyder for å sjekke alt fra plassering til hjertet...fikk sagt ut høyt hva jeg var nervøs for,og ble fortalt hvorfor jeg ikke skulle være nervøs for det...
Nesten behandlet som en 7år gammel jente,men..det hjalp... altså... om det skulle gådd galt ville det gjort det.. men... jeg fikk lov til å slippe ut redselen på en helt annen måte enn ovenfor dem rundt meg.mer ærlig, uten å ta hensyn eller skåne de som stod meg nær pga min frykt..om du skjønner hva jeg mener..