Frykt for å miste

Martemor2015

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Maiskolbene 2023 :-)
Kjenner jeg ikle klarer å glede meg over graviditeten enda. Vi mistet sist i mars...
kjenner hver gang jeg er på do og tørker, så ser jeg etter blod. Andre som var det sånn?

jeg har bedt om ekstra oppfølgning og skal til legen på fredag

Har mistet 2 på rad og kjenner meg veldig igjen. Hver gang jeg er på vei til do sier jeg til meg selv at «litt blod kan gå fint». Da jeg vet man kan ha blødninger uten at det betyr slutten.
Og i det jeg drar ned trusa og ser at jeg ikke har blødd sier jeg inni meg «men ingenting blod går enda bedre» hahah holdt på sånn i 4 uker nå, blir jo gærn av det her.
jeg studerer også papiret godt etter tørk for å se etter blod. Kommer sikkert til å styre på med det her helt til ungen er i armene mine.

har fått litt ekstra oppfølging. Var på ul 6+2 og skal tilbake 8+1. Har allerede fått helsekort, søkt fødeplass og fått time til ordinær ultralyd i september

Samme her, mistet i mars. Blir helt manisk tullerusk i hodet!!!
Kjempe slitsomt :-(

Jeg føler veldig med deg. Jeg har hatt MA og BO, og jeg er redd for en reprise (utredet for habituell abort uten at de fant noe galt).

Jeg ser også etter blod på papiret hver gang jeg er på do. Jeg savner mer symptomer og analyserer testene jeg tar.

Jeg synes at oppfølgingen hos fastlege/sykehuset her er dårlig, så jeg har bestilt privat tul om 12 dager. Det føles ut som en evighet :hilarious: Jeg skal også ha tul i uke 12. Dersom alt er bra da, så skal skuldrene senkes betraktelig. Ting blir så mye bedre når vi begynner å kjenne liv!

Jeg synes det er en trøst at vi er flere i samme båt ❤️ Forhåpentligvis blir det februar-babyer på oss❤️

Last edited:
Jeg har ikke mistet før, men vet at det er vanlig å miste andre gang, så jeg merker jeg går å venter på at det skal skje. Slitsomt.