Brun utflod 5+2

Vis vedlegget 328986 Vis vedlegget 328987

Så flotte verdier. Jeg tror dine er helt innafor det normale♥️ Og HCG dobler seg litt saktere med tiden har jeg skjønt (vet ikke ved hvilken verdi). Men veldig glad på dine vegne. ♥️♥️
Det er helt sykt hvor stort spill det er mellom minst HCG og høyest, haha!!

Uff, en kan bli gal av mindre..
Jeg er sånn selv - skal måle HCG i morgen tidlig, aner liksom ikke hva jeg kan forvente Uke 4+5. Det eneste jeg vet, er at den var på over 200 på søndag. Så da bør den vel være over 400 i morgen pga dobling :happy093

Vis vedlegget 328986 Vis vedlegget 328987

Så flotte verdier. Jeg tror dine er helt innafor det normale♥️ Og HCG dobler seg litt saktere med tiden har jeg skjønt (vet ikke ved hvilken verdi). Men veldig glad på dine vegne. ♥️♥️
Ja kan se ut som det er en ganske grei stigning da :happy: Legen var fornøyd, han hadde sagt i fra om han mente noe var unormalt. Men man synser jo litt selv med disse verdiene, vanskelig å unngå :p takk for svar :Heartred

Jeg er sånn selv - skal måle HCG i morgen tidlig, aner liksom ikke hva jeg kan forvente Uke 4+5. Det eneste jeg vet, er at den var på over 200 på søndag. Så da bør den vel være over 400 i morgen pga dobling :happy093
Lykke til :happy: ja utrolig hvor stort spenn det er..

Ja skjønner deg så godt. Er selv på vei nå til å ta blodprøve :wideyed: Håper vi får gode svar idag❤️

Ja kan se ut som det er en ganske grei stigning da :happy: Legen var fornøyd, han hadde sagt i fra om han mente noe var unormalt. Men man synser jo litt selv med disse verdiene, vanskelig å unngå :p takk for svar :Heartred
Ja så spennende. Er på vei nå til å ta hcg prøve :nailbiting::smiley-angelic001

Da har jeg tatt HCG hos fastlegen. Får ikke svar før i morgen da.. :grumpy: I dag har jeg veldig stikninger i livmoren.... Merker litt krampaktig når jeg går :confused:

Så gøy!! Tirsdag var den på 410 og i går (5+0) var den på 794. Haukeland ringte meg nå å gratulerte med flotte verdier. Jeg skal inn til TUL uke 28 Riiiimelig stor forskjell på HCG her ja:D:p

:blob1
Så gøy!! Tirsdag var den på 410 og i går (5+0) var den på 794. Haukeland ringte meg nå å gratulerte med flotte verdier. Jeg skal inn til TUL uke 28 Riiiimelig stor forskjell på HCG her ja:D:p
Ja men du ligger innen normal verdi og din dobler seg så fint også. Å så herlig ♥️
Ja mistenker faktisk tvilling hos meg.. for jeg hadde to modne follikler på el dagen :smiley-angelic001:smiley-angelic001:talk017
Også vet jeg heeeelt sikkert el dagen siden jeg fikk el sprøyte. Men man vet aldri kan hende det er 1 og :D

:blob1
Ja men du ligger innen normal verdi og din dobler seg så fint også. Å så herlig ♥️
Ja mistenker faktisk tvilling hos meg.. for jeg hadde to modne follikler på el dagen :smiley-angelic001:smiley-angelic001:talk017
Også vet jeg heeeelt sikkert el dagen siden jeg fikk el sprøyte. Men man vet aldri kan hende det er 1 og :D
Sååå spennende!!!!!❤️❤️
Når får vi vite??:hilarious::D:D

Ok, da skjønner jeg!!
Går i surr for meg her. Leste at dere begge var på vei til legen, haha! Men du har jo allerede fått 3+ for noen dager siden. So good to GO ❤️
Det skjønner jeg veldig godt. Lett å blande her. Jeg fikk 3+ for 2 uker siden jeg :happy::)

Sååå spennende!!!!!❤️❤️
Når får vi vite??:hilarious::D:D
Neste mandag ♥️♥️♥️ei venninne av meg er gravid med tvillinger og hadde akkuratt like verdier som meg. Men uansett jeg blir super glad for uansett hva om det er en eller to så lenge det er friskt og alt går bra ❤️

Back
Topp