Mensmurringer

T-milla87

Andre møte med forumet
Jeg har hatt litt til og fra med mensmurringer de siste ukene. Nå er jeg 40+0 i morgen og har hatt mensmurringer de siste 2-3 nettene, og av og til litt på dagen. Er andregangs og fødte i uke 42 sist. Ble da strippet og fødsel begynte døgnet etter. Tror dere jeg er nærme nå, eller er det vanlig med slike murringer og at jeg ikke bør legge noe i det? Hadde det ikke sist gang. Har ikke hatt noen andre tydelige tegn (type slimpropp eller tegningsblødning).
 
Er så vanskelig med disse murringene, for noen kan gå med dem leeeeenge, mens andre går i fødsel kort tid etter oppstart.
Vet om flere som har hatt murringer av og på i et par uker uten at det skjer noe mer.
 
Har hatt murringer, øm korsrygg og stikninger i flere uker. Enda ikke kommet noe, 3 dager på overtid... :-( bare livmora som gjør seg klar, sjekket tidligere i dag, jordmor sa at jeg hadde 1,5 cm åpning. Krysser fingrene for at det er i natt det skjer
 
Er så vanskelig med disse murringene, for noen kan gå med dem leeeeenge, mens andre går i fødsel kort tid etter oppstart.
Vet om flere som har hatt murringer av og på i et par uker uten at det skjer noe mer.
Ja, var det jeg frykta.... Har veldig lyst til å føde snart!
 
Har hatt murringer, øm korsrygg og stikninger i flere uker. Enda ikke kommet noe, 3 dager på overtid... :-( bare livmora som gjør seg klar, sjekket tidligere i dag, jordmor sa at jeg hadde 1,5 cm åpning. Krysser fingrene for at det er i natt det skjer
Samme åpning her. 3 dager til termin for min del, men bør føde innen 1 uke pga seteleie og stor baby. Så føler det haster. Veldig kjedelig at det ikke skjer noe!
 
Hatt murringer av og på i et par uker, termin om 2 dager. Foreløpig ikke noe annet som tilsier at det skal skje noe. Kontroll hos jordmor til onsdag, da skulle hun sjekke modning så da får jeg høre om det har hjelpa noe:happy:
 
Back
Topp