Bilstol adapter, Emmaljunga.

Thootsie

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei, vi har en eldre Emmaljunga vogn, Edge Duo S understell, ergo Classic.
Bilstolen er en BeSafe Izi Go x1.

Det jeg ikke forstår er at den adapteren av nyere type, passer både maxi cosi bilstol, og vår BeSafe Izi Go x1. Mens den eldre typen, som er med ramme, (bilde 2), ikke nødvendigvis STÅR at kan brukes til vår BeSafe, men leste i en annonse på finn, at denne skulle passe BeSafe Izi Go x1...

Vi har spurt barnas hus, de henviste jo til den adapteren av nyere type (bilde 1). Men den er vanskelig å få tak i da.
Noen som har peiling her? ;)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200613-224119_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200613-224119_Samsung Internet.jpg
    20,3 KB · Visninger: 15
  • Screenshot_20200613-224112_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200613-224112_Samsung Internet.jpg
    24,1 KB · Visninger: 15
Festet som bilstolen skal stå på passer i hvertfall til cybex, recaro, maxi cosi og besafe. Da kommer det bare an på om festet til vogna passer og om bredden blir riktig :) tipper det.
 
Festet som bilstolen skal stå på passer i hvertfall til cybex, recaro, maxi cosi og besafe. Da kommer det bare an på om festet til vogna passer og om bredden blir riktig :) tipper det.

Da var det slik jeg også tenkte, og bredden på den ramma, passer nok garantert da dette er en eldre vogn. Altså noen år gammel og siste modell. Og tidligere har jeg hatt en slik adapter selv med den ramma på ca samme modell vogn og understell. :wav

Tusen takk for svar!!!! :notworthy
 
Back
Topp