Ligge på magen

Solsikke25

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei,

Hvor tidlig ble det ubehagelig å ligge på magen for dere? Jeg er 6+ i dag og kjenner allerede at det blir et trykk når jeg ligger på magen. Spent på om det er tvillinger :love022

Jeg er 9 uker i dag og har ingen problemer med det ennå, men det er jo sånt som kan forandre seg fort :)

Jeg er 9+4 i dag og synes det er veldig ubehagelig å ligge på magen. Jeg er vel egentlig en person som aldri har brukt å sove på magen, men kunne fimne på å hvile liggende på magen i senga av og til. For min del tror jeg det ble ubehagelig fra ca. uke 7. Tror også det har noe med at jeg er ganske oppblåst :inpain:

Jeg er 9+4 i dag og synes det er veldig ubehagelig å ligge på magen. Jeg er vel egentlig en person som aldri har brukt å sove på magen, men kunne fimne på å hvile liggende på magen i senga av og til. For min del tror jeg det ble ubehagelig fra ca. uke 7. Tror også det har noe med at jeg er ganske oppblåst :inpain:
Er ikke vant med å sove på magen jeg heller, men liker å slappe av på magen av og til. Det er vel bare det at jeg er oppblåst:) Kan bare ikke huske at det var sånn så tidlig sist svangerskap.

Er 8+1 og det kjennes litt ømt ut når jeg ligger på magen, så jeg unngår det fordi det er ubehagelig. :happy:

Ble ubehagelig rundt uke 18/20sist. Elsker å sove på magen og har ganske myk seng..

11 uker og jeg ligger fortsatt padde flat på magen! :) kjenner kanskje litt trykk og må tisse litt oftere. Jeg har en bbhugme som jeg har planer om å bruke som en donut når magen kommer! Den er også nydelig å ligge på siden med.

10+1 og null problemer med å ligge på magen- men jeg er litt rund da. Lege/jordmor vil at jeg ikke går opp noe særlig før slutten av andre trimester. Enn så lenge «nyter» jeg fire kg vektnedgang, og at alle sommerklærne fra ifjor sitter veldig pent, haha.

Back
Topp