Heisann

Mamma til 4

Elsker forumet
Sa ser det ut som jeg havner her, testet positivt i går 6 dager på overtid så etterretning kalkulator har jeg termin rundt 7 februar.
Jeg er en kvinne på snart 33 år, har 4 barn fra tidligere forhold og er sammen med en som har to barn fra tidligere forhold.
Noen som vet om det er laget termin gruppe på face ?
Gleder meg til å bli kjent med dere

Gratulerer så masse og velkommen til oss♥️jeg vet dessverre ikke :/

Hei, velkommen og gratulerer :welcome

Ikke laget FBgruppe som jeg har fått med meg hvertfall..

Hei ☺️ Velkommen! Er nok ikke laget termingruppe for denne gjengen, men fant en Facebook-gruppe når jeg googlet «Termin februar 2021».

Nei, er nok for tidlig :)
Aha, da skal jeg prøve å søke opp den ❤️takk for tipset

Bare hyggelig ♥️ Er 27 medlemmer i den, og forsidebildet er rosa og lyseblått, med rosa og blå føtter på. Satser på du finner den! ☺️

Bare hyggelig ♥️ Er 27 medlemmer i den, og forsidebildet er rosa og lyseblått, med rosa og blå føtter på. Satser på du finner den! ☺️

Kan folk/mine FBvenner se at jeg melder meg inn i den gruppen liksom? Dukker det opp på nyhetsfeeden til alle liksom at ‘..... ble medlem av...’? Kansje domt spm men :hilarious:

Kan folk/mine FBvenner se at jeg melder meg inn i den gruppen liksom? Dukker det opp på nyhetsfeeden til alle liksom at ‘..... ble medlem av...’? Kansje domt spm men :hilarious:
Jeg lurer på det samme! Vil helst ikke at det skal bli avslørt på Facebook før nærmeste familie og venner vet om det :shy:

Jeg lurer på det samme! Vil helst ikke at det skal bli avslørt på Facebook før nærmeste familie og venner vet om det :shy:
Jeg tror ikke det, det er en privat gruppe så vidt jeg så :happy: så er teknisk sett bare medlemmer av gruppa som kan se, men har ikke tørt enda jeg heller :hilarious:

Nei, de kan ikke se det- hvertfall ikke i den gruppen jeg ble medlem av (jeg så det var to grupper). Men jeg oppdaget at ei venninne av meg tydeligvis også er gravid ettersom hun hadde meldt seg inn i gruppen. Jeg fikk litt hetta, så jeg meldte meg brått ut:D:hilarious:

Last edited:
Back
Topp