2 befruktede egg av 4

Oppdatering.

Jeg har veldig vondt i livmoren, kramper som fy, men det er nok pga lutinusen!.
Og så har jeg fått forstoppelse :(
 
Oppdatering.

Jeg har veldig vondt i livmoren, kramper som fy, men det er nok pga lutinusen!.
Og så har jeg fått forstoppelse :(
Treg mage var et av mine aller første symptomer!:happy: det begynte allerede 2 dager etter innsett av blastocysten, dvs 7 dpo.
Krysser fingrene for deg!!!:woot::Heartred
 
Oppdatering.

Jeg har veldig vondt i livmoren, kramper som fy, men det er nok pga lutinusen!.
Og så har jeg fått forstoppelse :(


Forstoppelse, smerter/små stillinger nederst i magen og veldig ømme brystvorter var mine første gravid symptomer, allerede fra to dager etter innsett( ferskforsøk)
 
Treg mage var et av mine aller første symptomer!:happy: det begynte allerede 2 dager etter innsett av blastocysten, dvs 7 dpo.
Krysser fingrene for deg!!!:woot::Heartred

Så spennende!
Det var helt forferdelig vondt i natt :(men går bedre nå! Nå har jeg kramper i livmoren!
 
Forstoppelse, smerter/små stillinger nederst i magen og veldig ømme brystvorter var mine første gravid symptomer, allerede fra to dager etter innsett( ferskforsøk)

Viste ikke man kunne merke sånne ting så fort? Men håper det er det, puppene mine er superømme, men trodde det var pga lutinusen jeg?
 
Viste ikke man kunne merke sånne ting så fort? Men håper det er det, puppene mine er superømme, men trodde det var pga lutinusen jeg?

Det er jo det skumle med støttemedisin:( Kan fort være litt bivirkninger av medisin som spiller oss et puss!
 
Det er jo det skumle med støttemedisin:( Kan fort være litt bivirkninger av medisin som spiller oss et puss!


Det er nettopp det, kan bare være tilfeldig at jeg var gravid, men at det kun var bivirkningene med støttemedisin
 
Viste ikke man kunne merke sånne ting så fort? Men håper det er det, puppene mine er superømme, men trodde det var pga lutinusen jeg?
Hvordan går det med deg? Når er testdato?

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger fra Lutinus. Men så hadde jeg heller ikke så mange gravidesymptomer før testdato da jeg var gravid.

Lykke til! :Heartred
 
Hvordan går det med deg? Når er testdato?

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger fra Lutinus. Men så hadde jeg heller ikke så mange gravidesymptomer før testdato da jeg var gravid.

Lykke til! :Heartred


Går forholdsvis greit!
Tok test (4 hihi, med et uhell)
Den ene tok jeg ordentlig og de tre andre dyppet jeg samtidig, men det er strek på alle..

Er 12 dpo, og livredd dette er feil!
 
IMG_20200604_120758.jpg
 
Ser noe, men vet ikke hva! Spent på neste. Er dette morgenurin? Jeg pleide få sterkere på kvelden :)
 
Back
Topp