2 befruktede egg av 4

LilleTusta

Glad i forumet
Hei, første forsøk er vi i gang med nå.
Nå er det bare 4 nervepirrende dager frem til torsdag.

Vi fikk ut 8 egg.
4 umodne
4 modne - 2 er befruktet-1 er usikkert og det siste ble ikke befruktet desverre.

Så nå trenger jeg noen solskinnshistorier :(
Meget skuffet over bare ha 2 befruktede egg :'(


Aldri vært gjennom dette før, så vet ikke hva som er normalt.. :(
 
Jeg synes ikke at to er dårlig.
Første her fikk jeg ut 7, 4 ble befrukta, ett døde. Resten ble satt inn. Ett fersk, to frys på ett innsett.
Andre 12 egg ut, 1 befrukta, men for lite. Så ble ingenting.
Siste 17 ut, 3 befrukta, ett døde, to satt inn.

Så jeg har hatt verre forsøk. Mange trenger bare ett egg :)
 
Totalt på 3 ferskforsøk har vi hatt 6 brukbare blastocyster. 3 ble brukt på ferske innsett, hvor det siste ble en vellykket graviditet. Og 3 er på frys som skal brukes til søskenforsøk.

Fikk ut maks 5-6 egg hver gang. Husker ikke helt hvor mange som var modne eller ikke.
 
Hei, første forsøk er vi i gang med nå.
Nå er det bare 4 nervepirrende dager frem til torsdag.

Vi fikk ut 8 egg.
4 umodne
4 modne - 2 er befruktet-1 er usikkert og det siste ble ikke befruktet desverre.

Så nå trenger jeg noen solskinnshistorier :(
Meget skuffet over bare ha 2 befruktede egg :'(


Aldri vært gjennom dette før, så vet ikke hva som er normalt.. :(

i 2015 fikk jeg ut fire egg. Alle ble befruktet men 3delte seg feil/døde. 1 holdt helt til blastocyst og i dag er hun 4 år :)
 
i 2015 fikk jeg ut fire egg. Alle ble befruktet men 3delte seg feil/døde. 1 holdt helt til blastocyst og i dag er hun 4 år :)

Så fantastisk å høre! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til torsdag, ingen telefon idag, så nå er de embryo:angel12 satser på ingen telefon i morgen! Da er de dag 3 embryo og er vel den og dag 4 som er mest kritisk? Har jeg hørt?
 
Så fantastisk å høre! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til torsdag, ingen telefon idag, så nå er de embryo:angel12 satser på ingen telefon i morgen! Da er de dag 3 embryo og er vel den og dag 4 som er mest kritisk? Har jeg hørt?

av alle de dagene jeg hadde som prøver var det de dagene du er inni akkurat nå som var mest urolige for meg. Jeg tenkte knapt på noe annet enn eggene mine, om det ville bli innsett osv.
Håper det går greit med deg og at du får dagene Til å gå!! Lykke til.

(Jeg husker dessverre ikke detaljer ang. Kritiske dager osv, håper noen andre kan svare deg.)
 
av alle de dagene jeg hadde som prøver var det de dagene du er inni akkurat nå som var mest urolige for meg. Jeg tenkte knapt på noe annet enn eggene mine, om det ville bli innsett osv.
Håper det går greit med deg og at du får dagene Til å gå!! Lykke til.

(Jeg husker dessverre ikke detaljer ang. Kritiske dager osv, håper noen andre kan svare deg.)


Går forholdsvis greit, har klart å slappe mer av idag enn i går!

Men, må slutte og Google :(
Leste at ca 20-30 prosent av befruktede egg overlever til blasto... Sååååå jaaaa.. Vi har 2 befruktede.. kanskje 3 (de har ikke sagt noe nytt om det tredje)

Så der røyk det håpet.. Men, igjen så er det bare 25 prosent sjanse å bli gravid naturlig også da!
 
Da er vi kommet til dag 5, og forhåpentligvis innsett idag, har ikke fått noen telefoner denne uken!

Men likevel livredd for å få telefon idag før innsett kl 1300 :(
 
Jeg har hatt 4 forsøk

13 egg ut, 4 (?) befruktet og 1 3-dagers inn
4 egg ut, 2 befruktet, 1 blasto (SA)
22 egg ut, noen befruktet, ingen utviklet
4 egg ut, 2 befruktet riktig, 1 blasto inn (Leah) og en blasto på frys :)

Så få trenger ikke nødvendig være negativt :)
 
Hurra! Lykke til :)
 
Åååh dette var dagens beste nyheter!! Utrolig glad på deres vegne! Nå blir det baby!:Heartbigred Gratulerer som ruger!!:cheers

Så koselig! :Heartred
Tusen takk! Var et knøtt igjen som hadde overlevd og var helt perfekt idag, så de hadde stor tro!

Jeg er overlykkelig og vil snart kjøpe tester, men fortsatt må jeg ha litt is i magen :Heartpink
 
Så koselig! :Heartred
Tusen takk! Var et knøtt igjen som hadde overlevd og var helt perfekt idag, så de hadde stor tro!

Jeg er overlykkelig og vil snart kjøpe tester, men fortsatt må jeg ha litt is i magen :Heartpink
Jeg har også stor tro!!:Heartbigred:cheers gleder meg til å følge med på testingen!
 
Back
Topp