Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg tok en digital test i dag. Er 5+6, men fikk bare 2-3 på testen. Kjenner at jeg blir ganske bekymret. Flere som har opplevd å måtte vente lenge på 3+?
Eller, det hadde jeg sikkert gjort 
Kan det være den hook-effekten som folk prater om? (Google det, det er veldig interessant!)
Uansett har jeg hørt om mange her inne på forumet som aldri får 3+, hvis du søker litt rundt på babyverden så vil du se at det er mange som opplever det samme. Jeg hadde ikke stressa over detEller, det hadde jeg sikkert gjort
Men jeg tror ikke det ligger noe til grunn for bekymringene
![]()
Takkdeler av meg skjønner at det dummeste jeg gjør er å stresse meg opp, men deler av meg blir jo stressa likevel. Hadde en MA i februar og redselen for at det skal gå galt igjen er nok mer fremtredende denne gangen. Men skal Google hook effekten og prøve å slappe av. Får jo et svar på Tul om en god uke.

Tusen takk! Usikkerheten og det at man ikke kan gjøre noe fra eller til sliter på. Men kan jo også være at eggløsning var litt senere denne gangen, har mistenkt det litt. Nyter at jeg er kvalm i dag i hvert fall, absurd.Jeg skjønner deg kjempegodt! Jeg har ikke mistet selv, men likevel er dette noe av det mest spennende, altoppslukende og skumle jeg har gjort i mitt liv. Tror og håper alt er fint på TUL neste uke for deg, krysser fingre og tær![]()