Innlegg til vogn

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Bruker dere eller har brukt eller har kjøpt innlegg til vogn. Hvilket og hvilket anbefaler dere? Er jo så mange forskjellige å velge i mellom.

har sett på easygrow sine men de har jo to de også, også en Memory Foam Sittepute Stor hos jollyroom men har ikke erfaring med noen, hvilken anbefaler dere? Eller har dere?
 
Har ikke og ingen planer om å kjøpe nå. 3. Barn
 
Aldri hørt om (er førstegangs):shy: Hva er det, hvorfor bruker man det?:smiley-angelic005
 
Aldri hørt om (er førstegangs):shy: Hva er det, hvorfor bruker man det?:smiley-angelic005
Det er innlegg du kan kjøpe til sittedelen i vogna, de gjør det litt mer behagelig for de bitte små å sitte der. Også er det memoryskum i de og trekk som gjør at man ikke blir super varm i de om sommeren. Men ja mange forskjellige. De to over er de jeg hittil har fått anbefalt.
 
Det er innlegg du kan kjøpe til sittedelen i vogna, de gjør det litt mer behagelig for de bitte små å sitte der. Også er det memoryskum i de og trekk som gjør at man ikke blir super varm i de om sommeren. Men ja mange forskjellige. De to over er de jeg hittil har fått anbefalt.
Åjaa, da er det jo sikkert kjekt å ha da :happy:
 
Har ikke hatt innlegg tidligere og dropper det nok fortsatt.
 
Bruker dere eller har brukt eller har kjøpt innlegg til vogn. Hvilket og hvilket anbefaler dere? Er jo så mange forskjellige å velge i mellom.

har sett på easygrow sine men de har jo to de også, også en Memory Foam Sittepute Stor hos jollyroom men har ikke erfaring med noen, hvilken anbefaler dere? Eller har dere?
Har aeromoov sitt pustende innlegg til storesøster i vogna og bilstolen, hun er vaaarm i kroppen. Lillebror har, foreløpig ingenting, men har sett litt på easygrow sin minimizer om han fortsetter å vokse like fort og må over i sportsdel snart.
 
Dropper det her også! Har bare brukt sommerposen i bunn på sittedelen når de blir store nok for det :)
 
Aldri brukt til de andre to, så tenker at vi sikkert klarer oss uten denne gangen også :)
 
Vi har ikke men har veldig lyst på easygrow minimizer, og ny vogn. Ikke så glad i vogna vi hadde med storesøster.
 
Har kjøpt minimizer og dette er tredje barnet mitt. Skulle ønske dette fantes da jeg fikk de to andre :hilarious:
 
Back
Topp