Mammaklær

MolleBolle

Betatt av forumet
Snøkrystallene2021❄️
Tips til hvor en kan en kjøpe litt kule mammaklær? Sist jeg var gravid er 8 år siden og da handlet jeg bare på H&M.
Tror jeg snart må ha en ny bukse og to ;)

Jeg sjekket H&M for gøy og for min del fant jeg ingenting som var fint, men det kan være selve butikken som har tatt inn et dårlig utvalg.

I tillegg likte jeg virkelig ikke jeansen fordi jeg bruker vanligvis high waist (har høye hofter og fett på stumpen hehe) og disse dekket en kvart del av rumpa mi, så helt idiotisk ut. :wideyed: Nå venter jeg til jeg faktisk har babymage før jeg prøver noe igjen. :hilarious: Kanskje på en annen butikk hvis det er noen. Og jeg tror de fleste gravidjeans er sånn kanskje?

Jeg sjekket H&M for gøy og for min del fant jeg ingenting som var fint, men det kan være selve butikken som har tatt inn et dårlig utvalg.

I tillegg likte jeg virkelig ikke jeansen fordi jeg bruker vanligvis high waist (har høye hofter og fett på stumpen hehe) og disse dekket en kvart del av rumpa mi, så helt idiotisk ut. :wideyed: Nå venter jeg til jeg faktisk har babymage før jeg prøver noe igjen. :hilarious: Kanskje på en annen butikk hvis det er noen. Og jeg tror de fleste gravidjeans er sånn kanskje?

Syns heller ikke hm har noe fint :( Finnes andre på nett, men syns mye av det er veldig dyrt, og jeg liker ikke å bruke penger på mammaklær :hilarious:

Zalando har masse pent! Mange jeans som ikke er sånn til midten av rumpa :p Forrige gang jeg gikk gravid gleeedet jeg meg til å kjøpe mammaklær, men denne gangen skal jeg heller prøve å kjøpe vanlige klær i litt større størrelser. Mye kjedelig og "ammete" på nett og butikk synes jeg.

Jeg kjøpte masse på Zalando sist gang. På HM hadde de en bukse som var en skikkelig favoritt (en med kort strikk, ikke over hele magen), men nå har de bare den modellen i blå. Mulig jeg må kjøpe noen slike og farge de sorte :p
Jeg merker at denne gangen er jeg mye mer oppblåst. Sist gang trengte jeg ikke noen nye bukser før uke 24, men jeg er sikker på at denne gangen må jeg kjøpe noen om ikke lenge.

Syns heller ikke hm har noe fint :( Finnes andre på nett, men syns mye av det er veldig dyrt, og jeg liker ikke å bruke penger på mammaklær :hilarious:
Haha! :hilarious: Ja skjønner det. Vurderer å kjøpe litt større klær, og tights man kan vokse i. Har et par sorte tights jeg ser kan utvides en del, så de blir nok godt brukt. Har også noen kjoler med mye stretch som jeg vet kan brukes når magen blir større og nå blir det jo sommer og. :happy:

Jeg vil veldig gjerne gå til innkjøp av sort tights! Noen som har tips om hvor man finner gode og sorte tights som man kan bruke til hverdags og som ikke er gjennomsiktig? :happy:

Jeg vil veldig gjerne gå til innkjøp av sort tights! Noen som har tips om hvor man finner gode og sorte tights som man kan bruke til hverdags og som ikke er gjennomsiktig? :happy:

Jeg var veldig fornøyd med mammatights fra hm sist. Eneste derfra jeg var fornøyd med :P

Jeg er så oppblåst og blir mer og mer utover dagen. Jeg tror jeg snart må ha større klær. Ser ut som en ballong. Blir veldig synlig på jobb føler jeg :facepalm:

Ser Bestseller.com har en del klær for gravide også. Noen av de er litt fine :happy: Tror merket heter Mamalicious

Mammaklær ja! Drøyer den så lenge jeg kan. Kan uti tredje trimester at jeg til nød vurderer det.

Men zalando som flere over har nevnt har mye bra. Hvertfall plagg som ikke er ser kjedelige ut.

Jegblir like skuffet hver gang jeg er ute etter noe... Skal grave frem fra forrige runde snart tenker jeg, men er redd jeg blir skuffet :dead:
Liker heller ikke å bruke penger på mammaklær, men noe ender jeg jo opp med å kjøpe for at ting skal bli greit :joyful:

Skulle så gjerne funnet noen jeans, som ikke er fra hm o_O Føler jeg må dra de opp hele tiden, uansett hvilken størrelse jeg bruker. Sist var jeg høygravid på sommeren og fikk nesten ikke brukt jeans, men blir litt for kaldt med kjole i november :confused:

Tips til hvor en kan en kjøpe litt kule mammaklær? Sist jeg var gravid er 8 år siden og da handlet jeg bare på H&M.
Tror jeg snart må ha en ny bukse og to ;)

Jeg kjøpte en gravidbukse og noen t-skjorter fra H&M sist graviditetet.. ellers kjøper jeg masse litt vanlige klær som er stretchy, har plass til mage etc.

Back
Topp