IKM uke 21

Røyk på en tidligtest i dag, 12 DPO, den var superblenda :( :( :( Minner meg selv på at det ennå er håp og at jeg ikke testet positivt før etter IKM i 2013.

Selvom jeg blør, så leser jeg så mye rundt på google.. Og siden jeg har så uregelsmessig mens så ligger det fortsatt håp der.. i mitt hodet:dead:
Fikk noe blod på papiret igår morges. I går på kvelden, så fikk jeg mer blod på papiret som var rødt. Og pleier alltid å blø mengder natt til TR kommer for fult, men hadde ikke noe blod på bindet i natt, men etter jeg hadde vært på do på morgen og tørket meg så hadde jeg ganske mye rødt blod på papiret, men bare ett tørk. Er alt håpet ute eller kan det være en hard festeblødning etter en evt sen eggløsning/festing.?

eg har hatt det sånn såå mange mnd der mensen alltid har komt :( tenk at mensen kjem og bli heller overlykkelig om du tar feil :Heartred:Heartred

Tok denne i går kveld, og når jeg ser på den nå skimter jeg noe... Men vet jo egentlig at man ikke skal se dagen etter :(

Vedlegg

• AA01A704-70F6-4B39-8BBE-4C42D4BA5F8E.jpeg
    AA01A704-70F6-4B39-8BBE-4C42D4BA5F8E.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 155
eg har hatt det sånn såå mange mnd der mensen alltid har komt :( tenk at mensen kjem og bli heller overlykkelig om du tar feil :Heartred:Heartred

Ja, må nesten tenke sånn. Nå er jeg ganske sikker på at det er mens, så har slått meg til ro med det nå.

Gratulerer til alle med positive tester og til dere andre så sees vi vel i uke 25 tråden:)

En dag over tiden, IKM var i går. Negativ test 13 dpo, så jeg hoppet inn i uke 25
I går hadde jeg bittelitt brunlig og svak rosa på papiret og det ble med det. Aldri opplevd før hverken før mens eller ved graviditet. Får bare vente og se :wtf: vil komme i gang med ny pp!

Last edited:
Heeei:Heartpink:Heartpink

Tatt en test nå med utvannet kveldsurin, men jeg bare måtte.... Har redigert kontrasten for at det skal synes litt mer, men kan være bare skyggestrek. 11 DPO tror jeg at jeg er i dag. Bare jeg som skimter noe? Gleder meg til å ta en ny test i morgen med mer konsentrert urin..

Er selvfølgelig veldig redd for at jeg får forhåpninger nå.. Har ikke fått TR enda, kun helt lyyyyys rosa utflod ved tørk som nesten ikke syntes

Vedlegg

• CAB7A52F-1DF6-47A8-9D8F-D0173FB64966.jpeg
    CAB7A52F-1DF6-47A8-9D8F-D0173FB64966.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 143
Heeei:Heartpink:Heartpink

Tatt en test nå med utvannet kveldsurin, men jeg bare måtte.... Har redigert kontrasten for at det skal synes litt mer, men kan være bare skyggestrek. 11 DPO tror jeg at jeg er i dag. Bare jeg som skimter noe? Gleder meg til å ta en ny test i morgen med mer konsentrert urin..

Er selvfølgelig veldig redd for at jeg får forhåpninger nå.. Har ikke fått TR enda, kun helt lyyyyys rosa utflod ved tørk som nesten ikke syntes
Ser streken godt! Men vanskelig å si om den er rosao_O

Jeg er nå 5 dager over IKM, ingen mens, ingen positiv test..menssmerter av og på, ømme pupper og mye trøtt- men ikke noe utenom en mildn form for min månedlige pms..så da får jeg vurdere en tur til legen.. aldri opplevd dette før.. håper kroppen kommer i rute igjen snart så jeg kanskje kan rekke bli med på uke 25 gruppa..:bored:

Back
Topp