Jeg har den siste uka blitt mer og mer kvalm (7+3 i dag), som jeg egentlig er veldig glad for, da jeg synes det er en betryggende følelse
Jeg vet at om jeg beveger meg og er i aktivitet, og spiser godt, så forsvinner en god del av kvalmen. Men jeg havner i en skikkelig dårlig spiral nesten hver dag. Siden jeg er litt småkvalm, velger jeg å legge meg på sofaen, og dermed blir jeg bare enda mer kvalm. Og siden jeg er kvalm er det veldig lite mat som frister, som gjør at jeg spiser mindre, som igjen fører til at jeg blir enda kvalmere. Dagene avsluttes stort sett med skikkelig junk food-bonanza som der og da føles godt, som potetgull og dip, ostesmørbrød osv. Jeg kommer meg ikke ut av denne spiralen
Noen som kjenner seg igjen? Og/eller har noen tips å komme med? 
Jeg vet at om jeg beveger meg og er i aktivitet, og spiser godt, så forsvinner en god del av kvalmen. Men jeg havner i en skikkelig dårlig spiral nesten hver dag. Siden jeg er litt småkvalm, velger jeg å legge meg på sofaen, og dermed blir jeg bare enda mer kvalm. Og siden jeg er kvalm er det veldig lite mat som frister, som gjør at jeg spiser mindre, som igjen fører til at jeg blir enda kvalmere. Dagene avsluttes stort sett med skikkelig junk food-bonanza som der og da føles godt, som potetgull og dip, ostesmørbrød osv. Jeg kommer meg ikke ut av denne spiralen
Noen som kjenner seg igjen? Og/eller har noen tips å komme med?

Men kjenner selv at kroppen blir trøtt og sliten av slik mat, da det er tyngre å fordøye, men er man kvalm og ikke greier å få i seg noe annet er det jo bedre enn ingen mat 
Spiser normalt sunt, med noen mer usunne valg som pizza på helg, litt saltsnacks osv. Prøver å ha mellommåltider som gulrot, epler og annen frukt, samt riskjeks. Spiser en brødskive til frokost, så en ny brødskive en stund etterpå etc. Hvis du craver veldig på salt snacks, så er ikke popcorn det verste mtp kalorier iallefall 
Tenkte å dra en tur på butikken i morgen for å handle inn sunne alternativer. Utfordringa er at ingenting frister, bortsett fra «drittmat». Men man føler seg så dårlig etterpå