Pga korona sitter jeg uten jobb, men har fått feriepenger og dagpenger og vi skal klare oss over sommeren. Vi har også en stor familie som har sagt de såklart skal hjelpe og støtte oss fram til jeg har jobb. Vi flytter om to måneder og da er jeg fire måneder på vei allerede, blir vanskelig å ikke si noe til eventuell arbeidsgiver. 
Er det noen typer jobber der det er mer åpent for gravide søkere? Barnehage f.eks?
Har mye erfaring fra barnehage, har barn og ungdom bak meg (ikke ferdig utdannet), praksis og to år som vikar i barnehager. Kan jo også se en fremtid i det!
Flere her som har måttet finne jobb som gravid? Sa du noe på intervju, og hvordan gikk det til slutt?

Er det noen typer jobber der det er mer åpent for gravide søkere? Barnehage f.eks?
Har mye erfaring fra barnehage, har barn og ungdom bak meg (ikke ferdig utdannet), praksis og to år som vikar i barnehager. Kan jo også se en fremtid i det! Flere her som har måttet finne jobb som gravid? Sa du noe på intervju, og hvordan gikk det til slutt?

Men ikke bare-bare nå for tiden, og i tillegg som gravid