IKM uke 21

Ble så glad når jeg våkna idag da jeg så at tidlig testene hadde kommet i posten. Men etter jeg hadde tisset på glasset og skulle tørke meg så var det noe brunt blod(?) på papiret. Og når jeg kjenner etter har jeg noe menssmerter.. Tror TR kommer i løpet av dagen, så løpet er nok kjørt for meg:smiley-angry017

Tok testen og den er blendahvit.. Hadde såååå håpet... Det er kun PP1, men har så uregelmessig menstruasjon. Slutta jo på p-pillene 1 mai, så kanskje den blir regelmessig nå framover.

TR kom i går her, 3 dager over tiden. Var nok wild yam som forlenget lutelfasen, og det var bra!! (fra 11 til 14 dager):D Meen det betyr også at det ikke ble noen baby denne ppen heller:( Hopper inn i PP11 nå:smiley-angelic001 Gratulerer til alle dere andre med positive tester, dere er heldige!:love017

Da ringte sykehuset meg nå. Vi får henvisninger i posten for jeg må ta fler blodprøver på forskjellige syklusdager og mannen skal ta sædprøve. Så skal vi ha en tlf samtale etter det med legen.
Spent på veien videre.

Da er jeg ute denne runden, siste test i dag 13 dpo og ikke en antydning til noe. Lykke til dere som er gravide, også ser jeg vel noen av dere i UK 25 gruppa:happy:

Ikm skulle vært onsdag, men ingen tr og negative tester, så tror det kan ha vært tr de blødningene jeg hadde en uke for tidlig. Alltid hatt ganske stabile sykluser, så nå aner jeg ikke hvor jeg er i syklusen - venter jeg på tr? Er murringene/smertene jeg har el? :dontknow Er iallefall ute av denne runden tror jeg.
Håper alle med positive tester har spirer som sitter til termin, og sender masse babystøv til de som det ikke klaffet for denne pp :)

Ikm skulle vært onsdag, men ingen tr og negative tester, så tror det kan ha vært tr de blødningene jeg hadde en uke for tidlig. Alltid hatt ganske stabile sykluser, så nå aner jeg ikke hvor jeg er i syklusen - venter jeg på tr? Er murringene/smertene jeg har el? :dontknow Er iallefall ute av denne runden tror jeg.
Håper alle med positive tester har spirer som sitter til termin, og sender masse babystøv til de som det ikke klaffet for denne pp :)

Ååå prøvd eggløsningstester da så du ikkje mister el?

Her var det klaff ☺️♥️

Vedlegg

• FE5F94FF-945E-41B2-BDB0-92DCDFA7D4E3.jpeg
    FE5F94FF-945E-41B2-BDB0-92DCDFA7D4E3.jpeg
    25 KB · Visninger: 153
Ååå prøvd eggløsningstester da så du ikkje mister el?
Brukt eggløsningstester en gang før, for noen år siden, ble bare stressa av det :facepalm: men har bestilt så må gi det et forsøk igjen.. før de kommer er det bel bare å legge inn aksjer annenhver dag for å være på den sikre siden :)

Brukt eggløsningstester en gang før, for noen år siden, ble bare stressa av det :facepalm: men har bestilt så må gi det et forsøk igjen.. før de kommer er det bel bare å legge inn aksjer annenhver dag for å være på den sikre siden :)

Vart helt sprø av desse strekene selv helt til eg kjøpte digital no forrige mnd med smilefjes, MYE lettere :D

Negativ test 10DPO, men i kveld har jeg hatt litt stikking i magen? Jeg har også hatt murringer som minnet meg om mensmurringer, men ikke noe antydning til tr enda. Forrige syklus spottet jeg allerede 5 dager før tr og frem til det begynte for fullt. Spent på om det faktisk er tr som kommer nå, eller om det er en liten spire som klamrer seg fast :rolleyes:

Ikm kommer alltid på morgenen men ikke komt i dag. Fikk ikke tatt test i dag morres så blir nok en i løpe av dagen. Har hatt masse symptomer på mensen, som veldig kvalmen, lite matlyst, vondt i sida der nere, trøtt osv. Alle testar har vært negative so far

Selvom jeg blør, så leser jeg så mye rundt på google.. Og siden jeg har så uregelsmessig mens så ligger det fortsatt håp der.. i mitt hodet:dead:
Fikk noe blod på papiret igår morges. I går på kvelden, så fikk jeg mer blod på papiret som var rødt. Og pleier alltid å blø mengder natt til TR kommer for fult, men hadde ikke noe blod på bindet i natt, men etter jeg hadde vært på do på morgen og tørket meg så hadde jeg ganske mye rødt blod på papiret, men bare ett tørk. Er alt håpet ute eller kan det være en hard festeblødning etter en evt sen eggløsning/festing.?

Last edited:
Back
Topp