Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Gratulerer til alle dere andre med positive tester, dere er heldige!

Er iallefall ute av denne runden tror jeg.Ikm skulle vært onsdag, men ingen tr og negative tester, så tror det kan ha vært tr de blødningene jeg hadde en uke for tidlig. Alltid hatt ganske stabile sykluser, så nå aner jeg ikke hvor jeg er i syklusen - venter jeg på tr? Er murringene/smertene jeg har el?Er iallefall ute av denne runden tror jeg.
Håper alle med positive tester har spirer som sitter til termin, og sender masse babystøv til de som det ikke klaffet for denne pp![]()
Brukt eggløsningstester en gang før, for noen år siden, ble bare stressa av detÅåå prøvd eggløsningstester da så du ikkje mister el?
men har bestilt så må gi det et forsøk igjen.. før de kommer er det bel bare å legge inn aksjer annenhver dag for å være på den sikre siden Brukt eggløsningstester en gang før, for noen år siden, ble bare stressa av detmen har bestilt så må gi det et forsøk igjen.. før de kommer er det bel bare å legge inn aksjer annenhver dag for å være på den sikre siden
![]()
Ja kanskje det hadde vært noe! Må se hvordan det går med disse jeg har bestilt, så får jeg vurdere digital. Takk for tipsVart helt sprø av desse strekene selv helt til eg kjøpte digital no forrige mnd med smilefjes, MYE lettere![]()