Kjempe mot søvnen

Blomst09

Blir kjent med forumet
Heia ☺️

Lurer på om noen vil dele gode tips som har fungerte med deres barn, eller som du har hørt har fungert med andre. Min datter på 15 uker har nå begynt å kjempe mot søvnen. Fram til nå har hun egentlig klart å sove etter at hun er blitt ammet. Men virker som hun ikke klarer å finne roen lenger. Noen av mine venninner sier at det er slik for mange barn i denne alderen fram til de blir 6 mnd også blir det bedre etter hvert. Så man må kanskje bare være litt tålmodig nå??
Vil bare nevne at vi fortsetter med samme rutiner på kvelden og egentlig har noe ikke endret seg sånn sett... samtidig som jeg tenker at jeg må kanskje ikke ha så store forventninger nå?

Tips tas imot med takk ❤️
 
Står masse fint om det på lillemini, har ikke noen tips på stående fot, men lillemini er fagfolk som skriver om sånt❤️ Og de har lagt ut mye om søvn i de siste dagene på insta også. Sikkert noen fine tips der.
 
Har ikke noen råd dessverre, men min er 15 uker nå til mandag, og jeg opplever det samme som deg :wacky: Tenkte at det sikkert handler om at hun er midt i et utviklingstrinn eller noe :shy:
 
Har ikke noen råd dessverre, men min er 15 uker nå til mandag, og jeg opplever det samme som deg :wacky: Tenkte at det sikkert handler om at hun er midt i et utviklingstrinn eller noe :shy:
Ja det er nok det som spiller en stor rolle tror jeg også. Har lest en del at det er en periode det skjer mye i utviklingen som gjør at søvnen deres forstyrres :sleep011
 
Back
Topp