Samme tegn nå som før forrige fødsel!

Hvilke tegn? hvor langt er du? kan godt være veldig forskjellig fra siste fødsel?
Men prøv å gjøre klart og slappe av og nyte livet så godt det lar seg gjøre :)

Hvilke tegn? hvor langt er du? kan godt være veldig forskjellig fra siste fødsel?
Men prøv å gjøre klart og slappe av og nyte livet så godt det lar seg gjøre :)

Sist fikk jeg en liten forkjølelse, så noen dager senere gikk slimproppen. Fikk endel kynnere også ble det manglende søvn en ukes tid. Ble så plaget av mangel på søvn sist så jeg var inn på føden for å få noe å sove på. På morgenen gikk en slimpropp igjen på sykehuset og riene begynte så smått.
Alt i alt, fra forkjølelse til baby var ute så gikk det 1.5-2 uker.
I går gikk slimproppen sammen med kynnere. Jeg har slitt med å få sove i 3 dager nå og det har jo ikke blitt bedre. Jeg venter liksom på at om ei uke så går den på nytt og da er det i gang.

Og akkurat som sist så er alle gravidplagene så godt som borte over natta. Fra bekken og symfyseløsning fra helvete, til å kunne jogge:p

Har hørt at det kan være vanlig at slimproppen kan gå i svangerskapet uten at det trenger bety at fødsel er i gang, den produseres jo på ny:)
Høres ut som du kanskje bare må slappe av litt og satse på at baby holder seg inne litt til❤️ Hvor mange uker er du nå og hvor mange uker var du når du fødte sist?

Har hørt at det kan være vanlig at slimproppen kan gå i svangerskapet uten at det trenger bety at fødsel er i gang, den produseres jo på ny:)
Høres ut som du kanskje bare må slappe av litt og satse på at baby holder seg inne litt til❤️ Hvor mange uker er du nå og hvor mange uker var du når du fødte sist?

Ja, som sagt sist gikk den to ganger, men andre gangen den gikk så var det i gang.
31 uker på vei, født sist akkurat til termin

Du bør vel strengt tatt ringe føden om du er usikker på hva du skal gjøre..

Jeg synes du bør ringe til føden det skader ikke :) har du mye kynnere så må du prøve å slappe litt av

Back
Topp