Snart tobarnsmamma❤️

Olav M, 9 måneder

Herregud så fort tiden går! syns det er litt vemodig og trist! må innrømme at jeg lengter veldig etter å gå gravid og alt styret rundt. var på barselbesøk på sykehuset i går og det hjalp heller ikke, herregud så deilig det var å holde en liten nyfødt igjen❤️
men må nok tenke rasjonelt å begynne på pillene nå når mensen er over.
Har en nydelig sønn som er hele 9 måneder idag❤️ verdens blideste! reiser seg og går litt ved bordet. To tenner nede. Amminga er over for vår del, det var et stort nederlag for meg da jeg slet veldig med å få den til. Sliter enda med flahback fra fødselen og føler ting er litt håpløst mtp å få snakket ut om den, venninner er gode å snakke med, men på et punkt blir dem jo leie av å høre om den. Psykologen ønsker at jeg tar kontakt med sykehuset for å snakke der om den, men det er ikke bare bare:/

På tirsdag venter jobb igien, jeg kjenner meg verken psykisk eller fysisk klar for å gå rett i 85% stilling, så skal til legen å forhøre meg om å begynne litt forsiktig, ryggen krangler veldig! så vi får se om han sykemelder meg helt eller delvis.
håper dere har det fint❤️
 
Hvordan går det? ❤️ (Byttet nick fra Mon25) :)
så trivelig at du titter innom❤️ er ikke så mye innom her lengre så er litt dårlig på å oppdatere!:) men det går bare godt her, lille O har nå 6 tenner, tørr ikke helt enda å slippe seg for å ta første stegene, han venter nok til balansen er helt i orden:) har jobbet noen uker i redusert stilling, men nå er jeg tilbake for fullt, og der er veldig deilig å være meg selv igjen, har levd inni denne babybobla lenge, på både godt og vondt❤️
en der da? hvordan går det?
 
så trivelig at du titter innom❤️ er ikke så mye innom her lengre så er litt dårlig på å oppdatere!:) men det går bare godt her, lille O har nå 6 tenner, tørr ikke helt enda å slippe seg for å ta første stegene, han venter nok til balansen er helt i orden:) har jobbet noen uker i redusert stilling, men nå er jeg tilbake for fullt, og der er veldig deilig å være meg selv igjen, har levd inni denne babybobla lenge, på både godt og vondt❤️
en der da? hvordan går det?
Så bra at alt går fint! Helt utrolig at de her søte små snart er 1 år gammel!!! :O
Deilig at du syns det er deilig å få være deg selv igjen, kjenner jeg gleder meg til å starte på jobb igjen 1 april :D
Her går det bare godt! Frøken M er ei aktiv frøken som har begynt å stå uten å holde seg men ikke tatt de første skrittene enda. :) hun er veldig mammajente så ser fram til at hun skal være med pappaen nå :p
 
så trivelig at du titter innom❤️ er ikke så mye innom her lengre så er litt dårlig på å oppdatere!:) men det går bare godt her, lille O har nå 6 tenner, tørr ikke helt enda å slippe seg for å ta første stegene, han venter nok til balansen er helt i orden:) har jobbet noen uker i redusert stilling, men nå er jeg tilbake for fullt, og der er veldig deilig å være meg selv igjen, har levd inni denne babybobla lenge, på både godt og vondt❤️
en der da? hvordan går det?
Så bra at alt går fint! Helt utrolig at de her søte små snart er 1 år gammel!!! :O
Deilig at du syns det er deilig å få være deg selv igjen, kjenner jeg gleder meg til å starte på jobb igjen 1 april :D
Her går det bare godt! Frøken M er ei aktiv frøken som har begynt å stå uten å holde seg men ikke tatt de første skrittene enda. :) hun er veldig mammajente så ser fram til at hun skal være med pappaen nå :p
 
Så bra at alt går fint! Helt utrolig at de her søte små snart er 1 år gammel!!! :O
Deilig at du syns det er deilig å få være deg selv igjen, kjenner jeg gleder meg til å starte på jobb igjen 1 april :D
Her går det bare godt! Frøken M er ei aktiv frøken som har begynt å stå uten å holde seg men ikke tatt de første skrittene enda. :) hun er veldig mammajente så ser fram til at hun skal være med pappaen nå :p

ja det er helt utrolig! følte jeg nettopp sto med en positiv test i hånden❤️ åå så flink! fikk høre av faren til O at sto for første gang idag mens jeg sov, så kanskje han begynner å prøve seg på det nå :) det blir nok godt for deg å komme seg litt på jobb!❤️
 
Olav Magnus ble 11 mnd den 21 Mars, mange minner på snapchat popper opp, og den store fine magen min minner meg nå daglig på hvor mye jeg vil prøve på nr 2❤️ vi har snakket litt om det og jeg må bare få mannen helt med før vi prøver for fult igjen. Jeg startet aldri på ppillene, så det kan jo skje, men vi prøver ikke for fult enda. jeg er litt usikker pga corona
viruset, mulig jeg vil se hvordan dette utvikler seg. Har lyst på et til vårbarn, så mulig vi prøver igjen til sommeren❤️ Olav er en fantastisk unge! null klaging med mindre han har behov som skal oppfylles, han går med støtte, men tørr ikke å slippe taket
helt enda:) han har 6 tenner, sier enda ikke konkrete ord, men sier « mamamama» men usikker om han mener mamma eller om det bare er tilfeldig❤️
 
Hei! O ble 1år den 21.april! herreguud så fort tida har gått! kjente tårene sprengte på i dagene før og på selve bursdagen hans. Lille babyen min er ikke baby lengre, men begynner å bli en storgutt❤️ har tatt sine første steg, men går ikke enda, 7 tenner og en liten skøyegutt❤️ vi skal på helsestasjonen idag, så er veldig spent på hvor tung og lang han er❤️
Ellers så småprater vi litt om å få nr to til våren neste år! der vil si at om det skal skje må vi begynne prøvinga i sommer! merker veldig at mannen er den som holder igjen, og det forstå jeg, men med tanke på hvor redd jeg var både før og under fødsel så skjønner jeg ikke at jeg vil utsette meg selv for det igjen:hilarious: men ønsket om en til er sterkt, så om mannen gir klarsignal så starter vi nok prøvinga i juli/august❤️ før vi begynner prøvinga skal jeg ha en grundig samtale med jordmora som fulgte meg opp i forrige svangerskap, det forlangte hun forrige gang jeg snakka me henne:hilarious:
håper alle har det fint i «disse tider»..❤️
 
Hei! O ble 1år den 21.april! herreguud så fort tida har gått! kjente tårene sprengte på i dagene før og på selve bursdagen hans. Lille babyen min er ikke baby lengre, men begynner å bli en storgutt❤️ har tatt sine første steg, men går ikke enda, 7 tenner og en liten skøyegutt❤️ vi skal på helsestasjonen idag, så er veldig spent på hvor tung og lang han er❤️
Ellers så småprater vi litt om å få nr to til våren neste år! der vil si at om det skal skje må vi begynne prøvinga i sommer! merker veldig at mannen er den som holder igjen, og det forstå jeg, men med tanke på hvor redd jeg var både før og under fødsel så skjønner jeg ikke at jeg vil utsette meg selv for det igjen:hilarious: men ønsket om en til er sterkt, så om mannen gir klarsignal så starter vi nok prøvinga i juli/august❤️ før vi begynner prøvinga skal jeg ha en grundig samtale med jordmora som fulgte meg opp i forrige svangerskap, det forlangte hun forrige gang jeg snakka me henne:hilarious:
håper alle har det fint i «disse tider»..❤️

Gratulerer så mye med 1åring i hus ❤️
Er rart med det, hvordan disse små skapningene kan få oss til å trosse den frykten vi måtte ha rundt svangerskap/fødsel :joyful:
Krysser fingrene for at mannen snart gir grønt lys slik at dere kan starte jakten på en lillebrøster :)
 
Gratulerer så mye med 1åring i hus ❤️
Er rart med det, hvordan disse små skapningene kan få oss til å trosse den frykten vi måtte ha rundt svangerskap/fødsel :joyful:
Krysser fingrene for at mannen snart gir grønt lys slik at dere kan starte jakten på en lillebrøster :)
Heisann! fint å se deg her inne!❤️ har ikke vært så aktiv i det siste, hvordan går det med dere? :)

jo takk for det!❤️
hehe ja du har helt rett, helt utrolig at dem får oss til å ville gå igjennom dette flere ganger:hilarious: ja vi får se til sommeren, kanskje han gir klarsignal :)
 
herregud nå er jeg nervøs! tok en test for jeg har følt på noen symptomer i det siste, og jammen var det noe svakt:dead: håper litt det bare er skygge for jeg vil ikke helt enda bli gravid! vi får se iløpet av de neste dagene:hilarious:

50001DF2-313A-4E57-926D-0E353925E202.jpeg
 
herregud nå er jeg nervøs! tok en test for jeg har følt på noen symptomer i det siste, og jammen var det noe svakt:dead: håper litt det bare er skygge for jeg vil ikke helt enda bli gravid! vi får se iløpet av de neste dagene:hilarious:

Vis vedlegget 326653

Oi, spennende.... Ja, da får vi krysse fingrene for skygge.
Kjente selv på det her nylig. Måtte ta en test, heldig og uheldigvis :hilarious:, var den negativ.
 
Oi, spennende.... Ja, da får vi krysse fingrene for skygge.
Kjente selv på det her nylig. Måtte ta en test, heldig og uheldigvis :hilarious:, var den negativ.

ja så det der i dagboka di, rart det der hvordan man lengter etter det, men samtidig ikke:hilarious: tror ikke mannen her i huset blir så veldig glad om det er en til på vei allerede nå:hilarious:
 
Oi, her er det strek :nailbiting:

ja så det der! er i sjokk her nå:nailbiting: vet ikke om jeg tørr å si noe til mannen enda, men er kjipt å sitte med alle tankene jeg har i hodet nå alene
 
Back
Topp