Noen andre te-elskere her?

Jeg er veldig glad i earl grey te med melk og gjerne litt honning også. :)
Har ikke sett koffeinfri earl grey?

Er veldig glad i ingefær og sitron te, med honning:happy: men ikke vet jeg om det er koffein i den eller om det er farlige mengder med ingefær.. så begrenser drikkingen av den!

All sort te har tradisjonelt sett koffein i seg.
Frukt te har som hovedregel ikke koffein i seg.
Bringebærblad ekstrakt bruker mange for å få fødsel til å starte fortere, evt modning.
Fennikelte er ikke anbefalt for gravide og spesielt ammende lengre fordi de kan ha kreftfremkallende egenskaper (dyrestudier).
Det er skjeldent opplyst hvilken mengde koffein det er i te, men oftest står det på dem hvis de er koffeinfrie.

Jeg jobber hos en grossist, hvor vi faktisk selger Yogi te til butikker, så gjerne jeg skal sjekke litt mer på utvalget :hilarious: Har smakt en her som jeg vet var koffeinfri og var helt grei :smug:

Jeg er dog veldig glad i frukt te da:angelic::hilarious:
Da har jeg en perfekt til deg!!:D nordisk skogsbær av cemo gourmet! De har himmelske te (og sjokolade som passer til!!!) Beste jeg har smakt uten tvil! Pukka te blir utrolig kjedelig syns jeg...:sour:

Da har jeg en perfekt til deg!!:D nordisk skogsbær av cemo gourmet! De har himmelske te (og sjokolade som passer til!!!) Beste jeg har smakt uten tvil! Pukka te blir utrolig kjedelig syns jeg...:sour:
Åå den må jeg prøve! Hvor kjøper du den? :joyful::joyful:

Jeg er kjempe glad i te! Mest i fruktte. Jeg sliter litt med å finne en god erstatning for gode gamle "forest fruits"

Back
Topp