Graviditetstester

Var bare innom og så at du endelig har blitt gravid! Gratulerer så utrolig mye!! Kjempehyggelig å se <3 :D
Åh fine deg!:Heartpink det måtte IVF til, men nå er vi det endelig ja! Helt uvirkelig :love017 Tusen hjertelig takk! Hvordan går det med nå? Har det skjedd noe nytt? Har tenkt masse på deg!:Heartpink

Hei. Jeg sniker meg inn i denne gruppa. Jeg fikk positiv test på lørdag, og er overlykkelig over at jeg endelig er gravid❤️ Det måtte 12 prøveperioder til før det klaffet denne ganga.
60E99353-5642-420D-AEAF-545985C3D5AE.jpeg

Glad jeg dro og kjøpte flere make sure tester. Rfsu test ofte vil jeg ikke anbefale noen.. sykt svake og lite farge.. godt å få tatt den nederste der og se at det er god økning:):Heartred

20200518_184943.jpg

Lurer litt på når jeg burde forvente å få 2-3 på digital..? :rolleyes:

Det satser jeg på du får:Heartpink hvilke tester bruker du?:)
Har brukt de 25mlu til make sure :) hadde litt mens lignende smerter i sted! Men ga seg igjen! Kommet og gått litt murringer i hele dag! Sikkert lille spire som graver seg fast:) håper jeg :)

Har brukt de 25mlu til make sure :) hadde litt mens lignende smerter i sted! Men ga seg igjen! Kommet og gått litt murringer i hele dag! Sikkert lille spire som graver seg fast:) håper jeg :)

Jeg liker best de testene :)Slik har jeg også hatt det! Mensmurringer og stikninger. Litt mindre idag, men kommer av og til. Holder fast ved tanken om at det er spiren jeg også:):Heartpink og er jo veldig vanlig med mensmurringer har jeg lest!

Har en del tester å få brukt opp! For en deilig følelse å se at de øker i styrke❤️ 13 dpo i dag.
15EB595D-BDD6-4FBC-BA85-F28622796090.jpeg

Åh fine deg!:Heartpink det måtte IVF til, men nå er vi det endelig ja! Helt uvirkelig :love017 Tusen hjertelig takk! Hvordan går det med nå? Har det skjedd noe nytt? Har tenkt masse på deg!:Heartpink
SÅ utrolig deilig at det klaffet! Jeg er 8 dpo idag og kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene :confused:

Back
Topp