Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Jeg må bare si det, jeg syns denne kvalmen er urimelig og alt for intens! Jeg ligger i senga, vrir meg av kvalme og ubehaget det medfører. Barna har kommet hjem fra bhg og skole, men jeg har ikke orket å gå ned å si hei.. jeg så dem ikke før bhg og skole heller da jeg var for kvalm til å klare å stå opp..
Hvordan kommer dere igjennom dagene dere som er veldig kvalme? Hva gjør dere?
Hvordan kommer dere igjennom dagene dere som er veldig kvalme? Hva gjør dere?

kvalm fra uke 3 til uke 41.. Det eneste som hjalp litt på kvalmen var vanlig Cola! Og vårruller var så og si det eneste jeg greide å spise
og masse masse is.

all mulig honnør til deg som går gjennom dette for tredje gang! Du er råtøff!
Jeg var så og si låst til sofaen og så serier/spilte på mobilen.. Og drakk Cola skikkelig sakte gjennom hele dagen fra uke 22-23.. det hjalp de fleste dager faktisk.. i tillegg til å holde seg unna alt som lukter fælt.. tror ikke jeg åpna kjøleskapet på to måneder
prøvde alt unntatt Cola først, for jeg var heller ikke gira på å få i meg sukkeret eller koffeinen.. men gynekologen på OUL anbefalte det, for det er ikke sunt for kroppen eller hodet å ikke klare gjøre noe på så lang tid
Jeg synes det funker iallfall. Og når man ikke får i seg noe så er det godt for kroppen å få i seg litt kalorier i det minste.