Hvilken pp satt spiren?♡

Når satt spiren? ♡

• 1-3 pp

Votes: 29 49,2%
  • 4-7 pp

Votes: 13 22,0%
  • 8-11 pp

Votes: 8 13,6%
  • 12-15 pp

Votes: 5 8,5%
  • 16-19 pp

Votes: 2 3,4%
  • 20-23 pp

Votes: 0 0,0%
  • 2 - 3 år

Votes: 2 3,4%
  • 4 år eller lengre tid

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    59
Vi har ikke prøvd supernøye før i februar egentlig. Var uforsiktig, men planla ikke noe nøye fra oktober til januar. Det funka ikke særlig godt, så fra februar starta jeg å faktisk bli kjent med kroppen. Da ble jeg gravid første runde, men ble en kjemisk. Første runde etter det er jeg gravid igjen! :Heartred Usikker på hva jeg skal sette det som. Har villet ha barn og hatt ubeskyttet samleie i 7 måneder, men virkelig prøvd i 3. Tenker 3 kanskje.

Satt på 1 pp, ca 4 dager etter vi bestemte oss for å prøve:knegg:

PP1 :) forrige tok et halvt år/ 4PP

PP1 på denne spiren :Heartred
Første satt den 6 mnd
Andre satt den 3 mnd
Føler jeg har vært ekstremt heldig!

Første pp1
Andre pp3
Tredje, denne gangen pp6

Første tok ca et halvt år og denne satt på andre pp. :)

Slutta på piller sent i oktober, så blir vel PP6. Men teller ikke helt med PP1-2, for kroppen måtte justere seg litt etter 20år på p-piller... Bomma på EL i PP2-3 fikk meg EL-monitor i PP4-5, glemte å bruke den i PP6, og da satt plutselig spiren! Mtp alderen min synes jeg det gikk ganske fort.

Første positive tester var i PP5, men det ble kjemisk. Så gravid igjen i PP6, endte i SA, og nå sitter jeg her på PP7 og tror faktisk det skal gå bra denne gangen :rolleyes:

PP 2 om man regner fra pille slutt, pp1 etter første skikkelige mens:happy:

PP 5.

Fikk sjokk av at det ikke gikk med en gang - man har jo alltid bare hørt om hvordan man skal unngå å få barn, ikke hvor mye som skal til for at et samleie ender med graviditet :schocked028

PP 5.

Fikk sjokk av at det ikke gikk med en gang - man har jo alltid bare hørt om hvordan man skal unngå å få barn, ikke hvor mye som skal til for at et samleie ender med graviditet :schocked028
Haha det er sant! Hadde ikke i min villeste fantasi trodd det skulle bli så komplisert!:smiley-ashamed004

PP 2 om man regner fra pille slutt, pp1 etter første skikkelige mens:happy:
Akkurat samme her:joyful: Så egentlig veldig fint å ha mensdatoen å gå ut i fra. Satt på 4. sist (eller 3. skikkelige forsøk), så føler meg veldig heldig:Heartred Men fortsatt spent på om den klorer seg fast, da...

Back
Topp