Her tuller nok kroppen min helt fullstendig! I går begynte jeg å blø. Ikke mye men det er der enda. Tror tr har kommet en uke for tidlig, bare to uker etter siste mens. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor sjanse for det er festeblødning??Her tuller nok kroppen min helt fullstendig! I går begynte jeg å blø. Ikke mye men det er der enda. Tror tr har kommet en uke for tidlig, bare to uker etter siste mens. :/

Tenkte det samme da blødningen først kom, men det er også noen klumper blandet i. Jeg har jo heller ikke fått en positiv el-test. Tok blodprøve i dag for å se om jeg hadde eggløsning. Men synes jo det er litt rart, da vi på ul siste uke onsdag så at det var hele 10 follikel 3 av dem over 22 mm, altså rett før de sprekker. Og at ingen av dem skal ha spukket, er da litt rart. Jeg få svar i morgen. Eneste positive med mens hadde vært at vi få begynner igjen tidligere. Men enn så lenge er det kun brun til svart blod og veldig lite, slik at jeg må se det an om det tar seg opp eller ei.Stor sjanse for det er festeblødning??![]()
Ja, du sier noe med den risikoen for kjemisk... men velger å tro at det vil gå godtJeg har heller ikke tidligtest og har tenkt å vente til 12 dpoSist jeg var gravid fikk jeg negativt resultat både 9, 10 og 11 dpo før positiv 12 dpo
Desto lenger du klarer å vente desto mer riktig resultat får du, du sparer også deg selv for sorgen over en potensiell kjemisk
![]()
Hmm, så snodig! Greit at du får svar i morgen på detTenkte det samme da blødningen først kom, men det er også noen klumper blandet i. Jeg har jo heller ikke fått en positiv el-test. Tok blodprøve i dag for å se om jeg hadde eggløsning. Men synes jo det er litt rart, da vi på ul siste uke onsdag så at det var hele 10 follikel 3 av dem over 22 mm, altså rett før de sprekker. Og at ingen av dem skal ha spukket, er da litt rart. Jeg få svar i morgen. Eneste positive med mens hadde vært at vi få begynner igjen tidligere. Men enn så lenge er det kun brun til svart blod og veldig lite, slik at jeg må se det an om det tar seg opp eller ei.

Ja det forstår jeg og det er en kjempe god innstillingJa, du sier noe med den risikoen for kjemisk... men velger å tro at det vil gå godt
Jeg har prøvd i 2 år med 4 SA og en kjemisk så er nok derfor jeg er litt varsom i forhold til testing, beskytter meg selv litt fra skuffelsen over en kjemisk
Men så er jeg heldigvis ikke normen, det er sjelden folk opplever flere SA på rad
Huff, ja, da skjønner jeg at en må ta forhåndsregler. Må passe på hjertet sitt og gjøre det som er best for en selvJa det forstår jeg og det er en kjempe god innstillingJeg har prøvd i 2 år med 4 SA og en kjemisk så er nok derfor jeg er litt varsom i forhold til testing, beskytter meg selv litt fra skuffelsen over en kjemisk
Men så er jeg heldigvis ikke normen, det er sjelden folk opplever flere SA på rad
![]()

Har pleid å ta på morran, morgenurin. Eventuelt kan en jo holde seg en stund og ikke drikke, men er jo så mye enklere å bare ta det på morranTil dere som har fått positive tester før ikm, når på dagen fikk dere best resultat egentlig? Ser noen tar om ettermiddag/kveld.
Jeg synes jeg ser en skygge!Tok en test nå. 1,5 time etter jeg hadde spist.. Ingenting å se på den :-(
Så på testen 45 min etter den ble tatt. Fortsatt ikke noe :-( (den nederste)
Ingen som ser noe?
Akkurat samme her småblødninger siden i går. Har ikke tatt seg opp til full mens, og jeg pleier ikke har mellomblødninger i de 23 år jeg har hatt mens.Fremdeles blødninger så jeg vet ikke hva jeg skal tenke om denne pp’n![]()
Oi så spennende9 dpo. Forrige gang testet jeg positivt på ettermiddagen 9 dpo, så ryker vel på en ny i ettermiddag. Nå er jeg uansett på kjøret, så da er det vel bare å fortsetteBeklager om det er tmi, men var på toalettet nå og hadde en del brun utflod, ikke noe rødt.... Kan det være festeblødning eller er det for sent? Pleier aldri å spotte så tidlig.
men jeg tror det er forskjellig fra når folk får det 
Er ikke helt som mens her heller, og har aldri fått mensen så tidlig i syklusen før på mine 16 år med mensAkkurat samme her småblødninger siden i går. Har ikke tatt seg opp til full mens, og jeg pleier ikke har mellomblødninger i de 23 år jeg har hatt mens.
Det er babyplan sin da.... håper ikke det er en skygge????
Tuuusen takkdin strek ser veldig rosa ut og er sterkere enn skyggene jeg har fått hvertfall! Tviler på at din strek er skyggeGratulerer så masse!!!
Kjenner faktisk på litt kvalme også i dag, og har kjent stikking i livmor helt siden innsett for 5 dager siden, så jeg er egentlig ikke i tvil!
Spennende å se hva som skjer fremover!!! Håper på d beste!Er ikke helt som mens her heller, og har aldri fått mensen så tidlig i syklusen før på mine 16 år med mensto døgn med blødninger snart, så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se hvor lenge det varer - og sjekke med test etterhvert. Første tanken var at det kunne vært festeblødning, men det har vart så lenge og vært mer enn det jeg greier å finne ut at en festeblødning pleier å være..
![]()
Tuuusen takkKjenner faktisk på litt kvalme også i dag, og har kjent stikking i livmor helt siden innsett for 5 dager siden, så jeg er egentlig ikke i tvil!
![]()

Så gøy, gratulerer
Her er matlysten helt på styr, må tvinge i meg mat om dagen, og mat lukter generelt ikke godt. Det er et veldig godt tegn for et matvrak som meg tenker jeg![]()