IKM uke 21

Hallo jeg er treven på skygger på babyplan:hilarious::dead: sjekk denne jeg fikk forrige måned :facepalm: men ja man får jo tilfredsstilt testetrangen :) jeg er rå på det :) mulig det var kjemisk sist for fikk svake streker på alle tester jeg prøvde! Men dette er ikke første skyggen jeg har fått på babyplan ! Stoler ikke på de før det er synlig strek :)

ja jeg fikk like og enda sterkere igjen på babyplan, men ikke på noen andre tester. Kom strek når jeg dyppet dem i vann også :shifty::shifty: kjempekjedelig å få et håp når man ser den svake streken også var det ingenting

ja jeg fikk like og enda sterkere igjen på babyplan, men ikke på noen andre tester. Kom strek når jeg dyppet dem i vann også :shifty::shifty: kjempekjedelig å få et håp når man ser den svake streken også var det ingenting
Jeg vet :dead: men likevel utsetter man seg for dette :hilarious:

Jaggu ble det ikke positiv test! 4 dager før ikm. Jeg er overlykkelig!

Vedlegg

• 39AB4E1F-61EB-4D48-AEBB-0E9E88FEC6F7.jpeg
    39AB4E1F-61EB-4D48-AEBB-0E9E88FEC6F7.jpeg
    33 KB · Visninger: 173
Last edited:
9 dpo her. Symptomer som kommer og går. Stikking/murring i magen, sliten, småkvalm og veldig mye luft i magen.. Håper det er en spire som forårsaker det og ikke TR :happy090
tror jeg tester imorgen:)

7 dpo her. Trøtt, småkvalm, litt stikking/murring, og irritabel men det er jo vanlig pms også så aldri godt å vite :wacky: tenker å teste søndag, (10dpo)men har ikke tidligtest.. Bør jeg vente litt til da? :rolleyes:

10/11 DPO her og symptomene går litt opp og ned. Noe av det jeg merker er at kroppen sliter med å regulere temperatur(er enten for varm eller for kald), stikker i livmor og pupper(og har fått en del større, tyngre pupper), trøttere enn vanlig, og matlysten går litt opp og ned(har plutselig fått avsmak for fisk:wtf:) og er stiv og støl i korsryggen... Sist pp hadde jeg masse mensmurringer, og hittil i denne pp ingen, håper det er et positivt tegn for meg:nailbiting:
3 dager igjen til test:happy090

Hva er greia når det kommer sånn flekk nederst der streken skal være? Føler den prøver å lage strek men får det ikke til:hilarious:

Vedlegg

• 1330F32D-D78C-4893-AE5B-2B3D1C6AF572.jpeg
    1330F32D-D78C-4893-AE5B-2B3D1C6AF572.jpeg
    47 KB · Visninger: 137
Nei si det :hilarious: hvor mange dpo er du nå ??

9 dpo. Forrige gang testet jeg positivt på ettermiddagen 9 dpo, så ryker vel på en ny i ettermiddag. Nå er jeg uansett på kjøret, så da er det vel bare å fortsette:hilarious: Beklager om det er tmi, men var på toalettet nå og hadde en del brun utflod, ikke noe rødt.... Kan det være festeblødning eller er det for sent? Pleier aldri å spotte så tidlig.

Har du testet tidligere og? Håper jeg og får positiv etterhvert, men har vært negativ hittil. Gratulerer med strek :D
Nei, første test jeg tar. Og dette er et fryseforsøk, så de sa til meg på klinikken at jeg skulle vente 14 dager etter innsett med å ta test. Jeg venta 5 Er naturlig syklus, så er heldigvis ingen medisiner som gir falskt positiv

7 dpo her. Trøtt, småkvalm, litt stikking/murring, og irritabel men det er jo vanlig pms også så aldri godt å vite :wacky: tenker å teste søndag, (10dpo)men har ikke tidligtest.. Bør jeg vente litt til da? :rolleyes:
Herremin, hvordan klarer du å la være å ha tidlig test?????

Jeg har heller ikke tidligtest og har tenkt å vente til 12 dpo:happy: Sist jeg var gravid fikk jeg negativt resultat både 9, 10 og 11 dpo før positiv 12 dpo:happy: Desto lenger du klarer å vente desto mer riktig resultat får du, du sparer også deg selv for sorgen over en potensiell kjemisk:Heartpink

Back
Topp