Treningstights for gravide.

Jeg er 172 cm dette er str s. Samme str som jeg har i «vanlige» reebok tightser. Veldig myk og tykkt stoff. Blir super etter graviditeten også tror jeg.
Ikkje dumt. 187 her, og mykje av lengda i beina. Men samtidig er jo ofte tightsar veldig tøyelege også i lengda, så kan vere det er håp likevel. Er rimelig slank, men tippar eg måtte hatt M uansett. Takk for tips!
 
Ikkje dumt. 187 her, og mykje av lengda i beina. Men samtidig er jo ofte tightsar veldig tøyelege også i lengda, så kan vere det er håp likevel. Er rimelig slank, men tippar eg måtte hatt M uansett. Takk for tips!
Hadde en gravid tights fra Runn & relax i bambus, den er nok enda lenger men ikke samme støtte i stoffet. Synest det er rart at det ikke er større utvalg i gravid tights i sportsbutikkene, hadde vært veldig greit å prøve.
 
Eo
Hadde en gravid tights fra Runn & relax i bambus, den er nok enda lenger men ikke samme støtte i stoffet. Synest det er rart at det ikke er større utvalg i gravid tights i sportsbutikkene, hadde vært veldig greit å prøve.
Veldig einig! Enkelt plagg er definitivt ein fordel å prøva på. Normale tightsar må eg fort ut og inn av eit titals stk før eg finn ein som passar. Litt redd for at det gjeld gravidmodellane også o_O
 
Superfornøyd med min Reebook Lux også! Jeg bestilte en gravid-variant og en vanlig, funker fint med den vanlige enn så lenge. Mistenker at jeg kommer til å bo i disse også utenom trening..
 
Kjøpte Reebok lux gravidvarianten etter mange tips i denne tråden. Bare en av de andre treningstightsene mine har passet de siste ukene, så det var på tide. :joyful:
 
Back
Topp